perjantai 7. kesäkuuta 2013

Kuvailua ja mun top meikit

Heipä hei! On ollu tosi kurja päivä siitä asti ku alko ukkostaa. Ei vaa voi tehä mitään, ei oikeesti mitään. Oon vaa syöny ja makoillu ja räplänny puhelinta. Itte en tykkää yhtää ku jyrisee ja ukkostaa, en oo koskaa tykännykkää ku pienempänä meijän talosta n. 5 metrin päähä iski salama ja siitä se varmaa lähti. Emmä nyt sillee et oisin kauhusta kankee ym mut en vaa tykkää. Se on nii valtavan iso voima ja sille ei maha mitään jos se tekee tuhoa.. Onneks nyt iltaan on oikeestaa loppunu kokonaan :) Ois kyl saanu hienoja kuvia mut en oo nii kätsy et saisin just oikeella hetkellä kuvan. Mut kuvailin meijän pihalla ennenkö alko ukkoset ja sain iha hyviä otoksia (huom! mun kuvaustaidot huomioon ottaen) :)








Kulu aika iha kivasti ku kuvaili vaa, kun en yleensä kerkiä hirveesti kuvailla muutevaa. Sitte aattelin kertoo miten mun perus päivämeikki syntyy ja miks käytän just näitä tuotteita :) Kesäsin en kyllä meikkaa oikeestaa yhtään mutta sitte kouluun kyllä joka päivä.

Alotan siis aina tietty kosteusvoiteella :)

Tekee tosi tasasen pinnan ennen meikki voidetta/ moussea
Paras mousse! peittää kaikki näpyt ja tulee matta lopputulos ja pysyy!
Valokynää  levitän silmien alle, nenänpieliin, ylähuulen päälle ja poskien punottaviin kohtiin
Ei tarvii varmaan aurinkopuuterista sen enempää :)
Iha sikahyvä rajaustussi ja vielä oikeesti H&M kamaa
tietty taivutus ENNEN ripsaria
ei oo itseasias nyt lemppari ripsari mutta toimii nyt väliaikasesti ku tullu ostettuu
Nyt ei oo lopputuloksesta kuvaa, kun en jaksannu turhaan meikata tänään. Mutta melkeenpä kaikissa kuvissa missä näyn nii nuo on naamassa. Tosi luonnollinen et ei sillee näytä et ois kauheesti meikannu.

Sitte otin vielä muita kuvia mun päivän viettoon liittyen, kun oli vaan niin älyttömän tylsää. Mutta kerrankin sain postaukseen paljon kuvia!



Kerkesin hyvin tyttöjen kuvioitaki miettii ja fiksailee

Sitte mun tukan juurikasvu on taas menossa iha keltaseks... ääääh ärsyttäää ku se vaa tuleee sieltä alta ku koulussa tehtii aiiikoja sitte vaalennuspesu enne oranssia nii meni liian tyveen sitä ja se paistaa väkisi läpi tuolta vaikka on jo toinen kerros oranssia päällä..


Toivottavasti nyt kelit taas kirkastus ja pääsis pihalle ja muuta muksaa!
Jos lukijoita tulee lisää tässä ajan saatossa niin mulle saa ehottaa postaus ideoita ja vaikka mitä. Käviöitä sivulla on ollu jo vaikka kuuuuinka monia mutta lukijakski saa ryhtyä! en pure ;D Onha mulla jopa 4 seuraajaa, oon ylpee et ees sen verran! Kyllä se tästä lähtee vielä!

-Jenna-



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pidäthän kommentit asiallisena :)
Kiitos kommentistasi <3