sunnuntai 30. marraskuuta 2014

Nail art kynsilakkakynät

Heii

Aattelin tulla esittelemään mun kynsilakkakynät. Sain nuo jo varmaan 2kk sitten, mutta kisojen takia en ole voinut taiteilla noilla, kun kaikilla oltava samanlaiset kynnet.
En tiedä onko tää jo ns vanha juttu, mutta mulle tää oli aivan uusi keksintö! Aina kun olen ennen halunnut kynsiini tehdä jotain pieniä yksityiskohtia, olen käyttänyt hammastikkuja. Kynsilakan määrän annosteleminen tikulla on vähän vaikeaa ja aina täytyy ottaa lisää moneen kertaan, jos vaikka jotain viivaa on piirtämässä kynnelle. Eihän viivasta silloin tule suoraa, jos se pitää moneen otteeseen piirtää.


Nää on niin käteviä, kun väriä saa vain puristamalla lisää ja kynän kärki on todella pieni ja tarkka. 
Kynät saa myös irrotettua toisistaan pienemmiksi kyniksi. Kun ensimmäisen korkin irroittaa, esille tulee terävä kärki ja kun toisen korkin pyörittää auki, tulee tavallinen kynsilakka sivellin. Eli jokaista lakkaa saa käytettyä tavallisesti ja tarkasti!


Kokeilin pari päivää itten näitä ensimmäisen kerran ja oli kyllä kätevä! Katsoin pinterestistä kynsi tutoja ja löysin yhden kivan ja helpon, mutta ei näistä tullut kuitenkaan niin hienoja lähellekään kuin siinä mallikuvassa. Yritin kuitenkin!


Mutta kaiken maailman pilkkuihin, raitoihin ja mihin tahansa yksityiskohtien tekoon älyttömän kätevä keksintö! En voi kun suositella kaikille :)

Sitten vielä toiseen aiheeseen. Innostuin eilen (ylläri) pinterestin innoittamana tekemään tuollaisia joulukoristeita :) Tein myös vähän isomman valkoisen kukkasen mun huoneeseen ja aattelin vielä laittaa siihen vähän hopeaa hilettä. Tykkään kauheasti tehdä joulukortteja ja kaikkia jouluisia juttuja, ja musta noi kukat oli tosi simppeleitä ja nättejä tehdä. Pienempinä versioina kävis vaikka kuusen koristeiksi tai paketoinnin viimeistelyyn koristeeksi!
Alla olevasssa kuvassa näyttää muuten, että ois vaan yksi kuva! Mutta siinä on kaksi erillistä kuvaa, siksi oikean puoleinen näyttää isommalta. Haha silmänkääntötemppu :p
Ei sitä ehkä muuten hiffais, mutta leivänpaahdin katkeaa aika hauskasti yhtäkkiä.


Toivottavasti noi kynsikynät oli ees jollekulle uusi juttu! Tai sitten mä tuun vaan vähän perässä näissä hommissa.

-Jenna-

4 kommenttia:

  1. mä oon kuullu noista kynsikynistä mut mullakaan ei oo koskaan ollu sellasia! haluisin kyl koska oon kuullu niistä pelkkää hyvää!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa :) mut ite en ollu ees kuullu tommosesta tai nähny missään niin olin kyllä lyöty kun tuollaiset sain lahjaksi! Mutta joo ei mitään miinuksia saa noista kyllä keksittyä ! :)

      Poista
  2. Tollasiin en kyllä ikinä oo törmänny. Näyttää tosi kivoilta, kuten kynnetkin (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee! Eli en oo ainut joka ei oo tienny noitten olemassaolosta mitään!
      Ja kiitän :)

      Poista

Pidäthän kommentit asiallisena :)
Kiitos kommentistasi <3