tiistai 25. marraskuuta 2014

Kauden viimeinen kisareissu

Niinkuin lupailin niin teen oman postauksen hyvinkään kilpailuviikonlopusta :)
Kuvia ei tullut nyt otettua niin paljoa, mutta kuitenkin.
Lähdettiin lauantaina 5.15 bussilla ja en nyt tarkalleen muista monelta oltiin perillä, mutta tunti oli suurinpiirtein aikaa ennen harkka suoritusta. Itsehän olin kipeä jo tuolloin, joten piti suorittaa harkka ilman hyppyjä ja ns hönäillen. Harjoitussuorituksessa taisi olla paljon virheitä verrattuna kisasuoitukseen. Kilpailuvuoro oli noin puolessa välissä kilpilua numerolla 41 jos oikein muistan. Joukkueita kaiken kaikkiaan oli 80. Meitä kisasi vain kuusi kahden sairastapauksen vuoksi. Saatiin parhaat pisteet tällä kaudella, mutta emme yltäneet finaaliin. Kuusi joukkuetta pääsi ja oltiin seitsemäntenä. Tietysti se harmitti ja oisi ollut kiva kisata sunnuntainakin. Kisasuoritus oli kuitenkin kauden paras suurimmalla osalla. Oli tärkeää, että kausi päättyi hyvään suoritukseen. Eikä niin, että oisi mokaillut kamalasti ja jäänyt harmittamaan mitä oisi voinut tehdä toisin.
Onneks tää mahtava porukka jaksaa aina tsempata ja nostaa pään pystyyn ja lähteä kohti uusia haasteita <3

Seitsemän aikoihin lähdettiin kisapaikalta ilmaisbussilla kohti Hyvinkään cumulushotellia. Yövyimme kahden hengen huoneissa. Ne oli arvottu jo etukäteen. Aikamoisella tuurilla mä ja Helinä päästiin just samaan!
Mutta joo vietiin kamat huoneisiin ja lähdettiin valmentajan+joukkueen kanssa hotellin buffettiin syömään, johon kuului salaattia ja lämpimiä leipiä. Oli ihan ok safkat, mutta ois voinu olla paremmatkin pitkän päivän jälkeen. Kun oltiin syöty massut täyteen mentiin huoneisiin ja aateltiin Helinän kanssa lähteä vielä ettimään mahdollista siwaa, kun muut kaupat ei olleet enää auki. Eeva lähti kans mukaan. Kysyttiin yhdeltä paikalliselta kadulla, että onko täällä siwaa ja hän sitten neuvoi ja löydettiin perille, vaikka matka oli kuviteltua pidempi :D
Ostettiin rahkaa, kaakaota, pistaasipähkinöitä ja mä ostin vielä tuc keksejä ja pienen suklaa patukan. Käveltiin sieltä sitten takasin ja hiffattiin et tunti meni siihen reissuun, eli kauppa oli ollut suht kaukana. Poliisit vilkutti meille tulomatkalla kaupasta pois tullessa sellasella sivuvalolla! Ne oli meijät aiemmin nähneet, kun oltiin menossa kauppaan ja sitten näkivät uudestaan niin ajattelivat sitten morjestaa :P

Hotellilla sitten käytiin suihkussa ja siinä meikkejä pestessä ihmettelin, kun ei musta väri lähtenyt oikeasta luomesta millään niin mulla olikin siellä musta silmä! Ja on vieläkin. Harkkasuorituksen jälkeen, kun tehtiin korjauksia niin löin ohimon/silmäkulman voin sanoa, että ihan täyttä omaan polveen. Itkuhan siinä tuli ja jomotti sairaasti. Noh onpa tämäkin nyt koettu. Sattuu aina naamaa pestessä tai jos erehtyy hieromaan silmää.
Ilta sitten vietettiin yhdesssä huoneessa koko porukalla ja katsottiin leffaa ja jokainen joukkuelainen halusi, että teen heistä analyysin :D niinkun kasvon muodosta ja mikä hiustyyli tai väri heille kävisi ja mitä pitäis välttää ym. Hyvä harjotus mulle ainakin! Nukkumaan alettiin joskus ehkä yhden maissa.

Aamulla herättiin kymmeneksi aamupalalle. Ei varmaan tarvii hehkuttaa hotskun aamiaista, kun kaikki tietää miten hyvät valikoimat sieltä löytynee! Sitten tilattiin taksi kisapaikalle ja mentiin kattomaan suomencup, millä kisa alkoi ja sitten meidän valmentajan joukkueen suoritus, joka oli aivan alussa ja myös entisen valmentajan joukkueen suoritus oli nähtävä, kun molemmat sattuivat suht alussa olemaan. Niiden jälkeen mentiin syömään ja lähdettiin sitten shoppailemaan, sillä oltiin kuultu keskustassa olevasta newyorkerista :P Helinä ja Eeva jäivät kattomaan kisoja. Edellisessä postauksessa on nuo ihanat löydöt tuolta reissulta.

Meidän valmentajan joukkue sitten voitti meidän sarjan ja ex valkun joukkue tuli kolmanneksi. Monet ovat ihmetelleetkin, että ompa outoa kun kisaatte omaa valkkua vastaan ja niinhän se vähän hassulta tuntuu välillä :D Ens kaudella ehkä mennään toiseen sarjaan mitä itse kyllä kannatan osittain.

Joo ja tulomatkalla sitten bussista puhkes rengas jostain 80km vauhista.. kaikki bussissa säikähti ja alkoi tyyliin kiljumaan ja meni paniikkiin ja kyllähän siinä itsekin alkoi miettimään, että ollaanko sitä kohta ojassa vai missä.. Mutta sairaan  hyvällä tuurilla kohdalle sattui pieni huoltoasema jolla sitten pysähdyttiin syömään ja odottelemaan uutta bussia. Tunti jouduttiin odottamaan.

Helinä söi kunnon pihvin ja mä tyydyin paniiniin :)

Mutta ilman tuota huoltoasemaa oltas jouduttu odottamaan tienposkessa. Meillä kävi tosi hyvä tuuri. Hyvä että selvittiin säikähsyksellä ja mitään vakavampaa ei käynyt.
Sellanen kisareissu.

-Jenna-

1. olipas teillä vauhdikas kisareissu! kiva toi bussin renkaan puhkeeminen :o onneks ette lentäny minnekkään ojaan!!

1. Nojuu oli! :)
      Jep säikähettii iha sikana mut onneks tosiaan sattu se huoltsikka just kohalle!

Pidäthän kommentit asiallisena :)