maanantai 15. joulukuuta 2014

Kukkuu! kuulumisia

Heips

Blogi on ollut hieman hiljainen, kuten olette varmaan huomanneet ja tämä johtunee ensinnäkin siitä ettei saa otettua minkäänlaisia kuvia mistään, kun tuun niin myöhällä kotiin ja lähen aikasin töihin. No chance. Kesällä mun blogi on eloisa ja päivitän sitä usein. Talvella vaan oon ite niin kiireinen ja kameralla ei oo virkaa nii no can do. Tässä oon 2 vko taas tukka putkella menny. Ei oo ollu aikaa istahtaa ja kirjoittaa blogia. 
Oon pitänyt nyt 2 viikkoa uni, ruoka ja liikuntapäiväkirjaa ja unta saan aivan liian vähän ja proteiinipitoisempaa ruokaa pitäis syödä. Kotona tehdään niin paljon pastaruokia, että vaan turvottaa koko ajan. Lepäämään pääsen useimmiten vasta nukkumaan mennessä. Mutta kohta alkaa joululoma <3

Eli siis mun kuulumisiin kuuluu lähinnä: salilla käynti, valmennus, omat treenit, 8h työpäivät ja Joni. Kavereita ei hirveesti ehi nähä. Helinä oli kylläkin meillä nyt yötä! Tuli eilen illalla ja lähti tossa puol yhen aikoihin. Tehtiin pikkusten uus ohjelma melkein valmiiks ja juteltiin hirmusesti ja nukuttiin pitkään, kun molemmilla oli tänään vapaa päivä. Tein kuusi päiväsen viikon viimeviikolla niin nyt sain levähtää. Neljältä lähetään helinän kanssa tonne järkkäilemään Tivolin joulujuhlaa :) Viimeinen esiintyminen tällä nauha ohjelmalla. Alkoikin jo ehkä vähän kyllästyttää ;) Uutta ohjelmaa ollaan jo alettu antaumuksella omissa treeneissä tekemään ja tykkään siitä ihan hirmusesti jo nyt, vaikka onkin vasta ihan alkutekijöissään.


Pelkäsin aluksi salin ja Joukkuevoimistelun yhteensopimista, mutta toimii hyvin! Tulosten kannalta. Jv on tosi hengästyttävää ja kunnon päälle käyvää ja salilla taasen lihastyötä. Ei siinä, että jv treeneissäkin on aina voimaosuus, mutta tietenkin oman kehon painolla. Kuvilla väliä 8kk. Kyllä tonne selkään on uusia pieniä lihaksia tullut esille ja leveentynyt myös mikä on kiva nähdä, vaikka itse sanon! Tästä on hyvä jatkaa eteenpäin.

Sitten tukkakuulumisia. Mun pitäs tänään päättää että leikkaanko lyhyen tukan huomenna. Olin aluksi siitä ihan 100% varma, mutten enää ole. Värjättiin siis mun tukka viimeviikolla ja väri ei oikein tarttunut mun latva osaan, koska se on niin huokonen, hauras ja sisältää metallia. Siksi ois hyvä leikata se huono 15cm pois koska eihän sillä ole mitään virkaa, jos ei värikään tartu+mun tukka on kamalan pörrönen ilman mitään laittamista. Tommonen kuollut tuppo vaan pään jatkeena. Ja kyllä se lyhyempi varmasti sopiskin ja ois semmonen tyylikäs. Noin solisluille pitäs pätkästä. Mutta sitte en sais nii hyvää nutturaa, enkä ponnaria, enkä nii hienoo valmistujaiskampausta.. En tosiaan tiedä mitä teen. En tosiaan. Tietenki leikkauksen jälkeen ois hyväkuntonen lyhyt tukka mikä kasvais sitten terveenä takasin. Entä jos tykästyisinki siihen lyhyeen kamalasti ja se ois ihanan käytännöllinen kuitenkin?


Tossa näätte miten ihanan pörrönen mun tukka on.. ja latva hitusen tummempi. Toi väri näytti vaikuttaessaan aika hauskalta! Vaaleepunasen violetilta. Kyllä mua vähä jänskätti!


Ja sain just semmosen tuloksen kun halusin. Kylmän, tuhkasen/helmiäisen ja hitusen luonnollisemman. Toi entinen keltasuus otti päähän. Mieluummin vähän harmaa kun keltanen. Hyi. Pelkäsin vaan tukan tummumista, kun vaaleet joko imasee tai hylkii. Ja mulla tyvi+10cm siitä imas värin ja latva hylki :D Mutta ton oikeenpuoleisen kuvan vois aatella niin, että pätkäsis nyt tosta 15cm pois nii ois kyllä nätti väri! Mihinköhä mä nyt päädyn tässä..
We will see

Mutta puhelinkuvasia oli tänään ja toivon jakson vaihtuessa, että päästäis koulusta valosaan aikaan niin sais kunnon kuvia! Nyt oon ollu aina töissä 08-16 niin valoa ei edes ehdi nähdä.

Jouluun 9 päivää! <3 (anteeksi sekavuus)

-Jenna-

6 kommenttia:

  1. Leikkaa pois vaa! Ei sil jumppanutturalla ainakaa oo mitää väliä, ja valmistujaiskampauksen saa varmasti hienon lyhyilläki :) tai sit laitat pidennyksiä siihe :D mut hyväkuntosista hiuksista tulee ainaki mulle parempi mieli ku huonoista mutta pitkistä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niih kyllä siihe vielä kisanutturan saa ja aina on se ns nutturalisäke ;) mut oon tosi epävarma et jos alkaa kaduttaa! Mut toi on kyl totta et pitkä ja hamppune vai lyhyt ja hyväkuntone

      Poista
  2. oi ihanat hiukset!! uskon et mietityttää se leikkaaminen, mullaki aina tekee pahaa jos joutuu leikkaamaan edes vähän ku sit ei saa kaikkii kampauksia enää... mut hiuksia ne vaan on, ja ne kasvaa takasin ja terveempänä :) kyl mä uskon et sulle vois sopii sellai solisluille asti oleva tukka! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :)
      Niih munki pitäs vaa nyt muistaa et ok ne kasvaa takasin! Mut se vaa tulee kirpasemaa..

      Poista
  3. Uskon, että näyttäs kyllä hyvältä. Jos se siitä on kiinni ni aivan varmasti siihen mittaan (tai siis siihen mikä se on sit kun valmistut) saa jonku nätin kampauksen :) (nimim. rippijuhlista otetuissa kuvissa just sellane huonosti tarttunu väri :D) Ja kyllä ne kiinnikin varmasti ihan kivasti saa, vaikka onhan se iso nuttura tietty aina eriasia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäki uskon et kyllä se varmaan sopis, ja valmistujaisiin jos ei miellytä ni klipsipidennystä sitte jos ei muuta. Mutta just jään kaipaamaan sitä ns isoa hätänutturaa jos nyt leikkaan :/

      Poista

Pidäthän kommentit asiallisena :)
Kiitos kommentistasi <3