lauantai 28. kesäkuuta 2014

My room

Heiii
En oo kovin ylpeä tästä huone postauksesta, koska vihaan mun nykystä huonetta sen vihreyden takia..
Viidennellä luokalla halusin niin kovasti vihreän huoneen, niin olihan sitä saatava myös kaksi vihreää seinää..
Jos tuolloin olisin älynnyt ottaa kaikki seinät valkoisiksi, olisin saanut muutettua huonetta vaikka millä mitalla!
Noh tuskin enää kovin kauaa kotona asun. Ennen huone oli siis kokonaan vihreä valkoinen. Tässä noin 2 vuotta sitten aloin tuomaan myös mustaa ja harmaata huoneeseen, mikä käy ihan hyvin vihreen kaveriks.
Ollaan menossa ikeaan tässä lomalla jokunen päivä niin ostan ainakin yhden hyllyn lisää, harmaan viltin, harmaita ja valkoisia koriste tyynyjä, uudet lakanat (vaikka eivät päiväpeiton alta muille näy), pyyhkeitä, kattiloita ja vuokia ym kauhoja, verhot+tangon ja ehkä uuden maton jos ois ihan kohtuu hintaan. En siis pyri niinkään sisustamaan nykyistä huonetta uusiksi, vaan hommaamaan myös sellaisia sisustustavaroita, jotka käyvät ensimmäiseen asuntoon mihin joskus muutankaan.



Enemmänkin tässä oli nyt yksityiskohtia kuin kokonaisen huone, mutta aika selvä värimaailma niinkuin näette.. Ootan niin pääseväni vihreästä eroon!
Tuon viimeisen kuvan kuvataulu ei ole kovin sisusteellinen, mutta siinä on mulle tärkeitä asioita ja muistoja :) En vaan osaa luopua tuosta. Ja sängyn ois voinu pedata nätimmin :p

Sellaista mun huoneessa.

Muita kuulumisia sen verran, että oon nyt kipeä. Eilen pahemmin mutta nyt jo helpottaa. Olin Janikalla eilen yötä keskustassa ja nähtiin kanssa muita luokkalaisia illemmasta <3 Aamu yöllä mulle sitten ilmeni siellä Janikalla sellainen mukava vaiva, josta lähdin keskussairaalalle asioimaan ja puoli seiskalta taisin lähteä kävelemään ja vähän ennen tasaa olin perillä. Lääkärikin ihmetteli, että mites mä oon täällä tähän aikaan, kun asun kauempana. Ois oikeasti pitänyt mennä palokkaan, mutta enhän mä tuolla hetkellä sinne ois millään päässyt, kun olin Jyväskylässä eikä mulla ole bussikorttia.
Noh sain lääkkeet ym apteekista reseptillä ja iskä haki mut kotia, kun oli heittämässä äippää töihin.
Että sellaset 4h yöunet sitten.
Nyt on vielä kuumetta ja nuha ja kurkku kipeä. Mulla on älyttömän huono vastustuskyky :( oon suunnilleen 2kk välein pipi. Mut tänään oon jaksanut jo hyvin ja siivoilin huonetta ja kaappeja + tein lettuja kun veli pääs intistä siviiliin tänään. Nopeasti hujahti vuosi sielläkin. Outoa että on taas kotona :D


Ens tiistaina lähdetään pikku kaveriporukalla mökkeilemään <3 Sieltä tulee sitten viimestään kuvia ja postausta! :)

-Jenna-


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pidäthän kommentit asiallisena :)
Kiitos kommentistasi <3