keskiviikko 4. kesäkuuta 2014

4 kesäistä asua

Huhheijaa on tää aina yhtä säätämistä, kun alkaa jotain uutta tekemään mitä ei ole eleäessään tehnyt eli vaatekollaaseja :D
Olen kuitenkin ylpeä itsestäni, sillä sain nuo tehtyä ja sain ne vielä blogiin asti!
Pitemmittä puheitta siis kokosin 4 mun mielestä ihanaa kesä asua ja noi kaikki voisin pukea päälleni niin mieluusti <3

1. Mun mielestä maxihame ja napapaita on älyttömän toimiva yhdistelmä! Sanoo sellainen kellä ei maxihametta ole ;D mutta on hankinnan alla!


2

2. Napapaita ja korkeat sortsit toimii kans tosi hyvin ja itse heitin kans yks päivä vielä farkkupaidan kaveriksi niin tuli kyllä tosi kiva! Isot kaulakorut on ihunia kans

3 

3. Rento ja kesäinen asu minkä mukava lisä on toi maailman söpöin reppu <3



4 


 4. Oon kauan jo haaveillut täydellisestä kukkableiseristä tai muuten vaan yksivärisestä nimen omaan värikkäästä bleiseristä jonka avulla sais piristettyä monta kokonaisuutta! En vaan ole mistään löytänyt vielä hyvää :( Mutta tämä asu kävis hyvin joko juhlaan tai arkeen. Mulla tulee tosta mieleen ranta jostain syystä ;)


5 

Saa kommentoida ja jakaa mielipiteitä mikä on omasta mielestä paras!
Mutta tälläinen lyhykäinen asuhaaveilupostaus tällä kertaa, huomenna ollaankin sitten koko päivä pihalla, kun tulee hellettä :)

-Jenna-

2 kommenttia:

  1. Tosi ihania nää kaikki kollaasit! Mun suosikki on toi eka asu, maksihameet on niin ihania! <3 Mulla on niitä jo kolme kappaletta, ne on maailman mukavimpia vaatteita! :D

    http://stylebyidamaria.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitän! :) ois kyllä ihana saada noi kaikki kokonaisuudet. Oon kuullu kans et maksihameet on sairaan mukavia päällä ja näyttää kyllä kans tosi hyvälle! Eilen kokeilin kahta maksimekkoa mutta toinen oli liian lyhyt ja toinen ei istunut yhtään että hameen etsiminen vois olla paljon helpompaa :D

      Poista

Pidäthän kommentit asiallisena :)
Kiitos kommentistasi <3