tiistai 10. kesäkuuta 2014

Kukkakuosia ja turkoosia

Kukkakuosiin oon ollut hurahtaneena jo kauan, mutta turkoosi on tullut vasta äskettäin. En ehkä puhu turkoosista nyt vaatteissa vaan lähinnä kaikessa! Mun tän hetkiset rakennekynnet on turkoosilla glitterillä tehdyt, oon jo kauan kerännyt iittalan turkoosia teemasarjaa, juomalasit joita mulla on tuolla jemmassa ovat turkooseja, sain vasta uudet kuoret/suojakotelon puhelimeen joka on turkoosi ja sain blenderinkin jokunen aika sitten ja sekin on turkoosi. Mun uusimmat lakanat on turkoosi+harmaat. Nojoo on mulla ehkä jotain muutakin turkoosia, mutta nyt älysin että oon vahingossa hurahtanut siihen väriin yleisesti.


Voisin jokukerta laittaa tänne smoothieohjeita. Oon kokeillut muutamia hyviä ja ei niin hyviä yhdistelmiä, mutta ne hyvät tänne voisin joskus jakaakkin :)

Tänään aukesi Jyväskylässä BikBok ja olihan siellä päästävä pyörähtämään. Ostin sieltä kaksi paitaa joita en edes jaksanut kokeilla, kun se jono koppeihin oli niin valtavan pitkä! Mutta kaikki oli -30% niin olihan se hyödynnettävä. En ollut suunnitellut siis aluksi että menisin avajaispäivänä, mutta tämä oli ainoa järkevä päivä mun ja Jonin aikatauluihin käydä keskustassa. Mullakun ei enää bussikortti ole toiminnassa ja sattui ajotunti olemaan tänään niin jäin siinä samassa sitten keskustaan ja äipän kyydillä tultiin sitten pois, kun se pääs töistä. Joni osti uudet kengät stadiumista ja sitten rannetuet salille bodyactionista. 
Sovitin siellä freddyhousuja joita harmillisesti oli vaan maastokuosissa :(  Mutta ai että kun ne istuu hyvin!!! en kestä... Netistäkin ne on loppuneet aina. Jos mulla niin hyvä tuuri sattuu olemaan, että sellaiset itselleni jokunen päivä saan niin olen kiitollinen :D

Tässä nämä bikbokin paitulit

  
Siinä nyt sitä otsikonmukaista kukkaa. En kyllästy kyllä kukkakuosiin ikinä :P
Ostin myös nyt sen perus sauvakihartimen kun näitä juhlia nyt kesän aikana tulee ja kaveritkin kyselee kampauksia ja kun kaikilla ne suoristusraudalla tehdyt ei pysy niin on tämä nyt kätevämpi :) otin halvimman minkä löysin, sillä en halua kuluttaa rahaa kaksinkertaista määrää sellaiseen, jossa on pieniä eroja ja hienouksia, kunhan saa helkkari ne kiharat tehtyä.


Pääsen testaamaan tuota ensi perjantaina kun teen yhdelle kaverille kampauksen tämän poikaystävän armeijan kurssijuhlaan :) saa luvan toimia!
tein muuten instan eilen heh. Muistan kun sanoin etten tee sitä ikinä, mutta Minttu sai eilen ymräripuhuttua :D Mut löytää sieltä nimellä: Jennajanikah
Varsin vähäisellä kuvasaldolla kylläkin, että ei hirveästi ole seurattavaa vielä mun profiilissa.

Salille käy nyt tämän tyttösen tie!

-Jenna-



4 kommenttia:

  1. Ihana toi blenderi!^^ jennaaaa lankesit sitte instaan... no eiii kaikilla on kyl nykypäivänä insta jopa äitillä! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii tänks! ^^ arvasin et saan sulta huutia xd no on kyllä tosiaan kaikilla jos mersullaki!! :D

      Poista
  2. aivan ihania vaatteita löysit!!! ♥
    ja haha mua alko naurattaa ku ite aattelin kans viel pari kk sitte et en ikinä tee instaa, mut kukapa siellä on nykyään myös... alanki seuraamaan sua! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tykkään paaljon! ♥ hahhah eli en oo ainoo kuka on sanonu ettei ikinä instaa :D kyllä kaikkialle vaan päätyy..

      Poista

Pidäthän kommentit asiallisena :)
Kiitos kommentistasi <3