keskiviikko 24. heinäkuuta 2013

Sekalaisia kuvia ja mun top hius tuotteet!

Moikka! Ensinnäkin säädin nyt sikana tän ulkoasun kanssa niin jos selailette blogia taaksepäin niin vanhat kuvat näyttää nyt tosi pieniltä, kun leveensin tätä ym niin en jaksa niitä ruveta isontamaan ja tästä päivästä lähtien tulee vain isoja kuvia :)  Mutta siis asiaan. Tiiän että on monia mielipiteitä siitä, että kuvataan kynsiä blogiin. Mutta itse olen vasta vähän aikaa sitten innostunut räpeltämään erilaisia kynsiä ja onhan mun nyt pakko laittaa mun aikaan saannos tänne! Ihan perus dippausta käytin mutta täytyy sanoa, että tää oli mun eka kerta, kun tälläiset tein ja oli muuten nopea tapa ja on hyvin pysyneet :) Tiiän, että tää on monille perus juttu ja silleen mutta mulle oli uutta  :)
Niin btw nää kuvat saattaa olla hitusen eri kokoisia, koska laitan nyt ekaa kertaa näin isoja kuvia ja en saanut kaikkia just saman kokoisiksi.

Ei mulla noista kynsistä sen enempää :)

Mun nimpparikahveilta on jääny yli tuota äidin tekemää mustikka piirakkaa ja oon tänäänkin syönyt sitä varmaan viisi palaa. Hups. Mutta minkäs sitä houkutuksille mahtaa ;)

Otin muuten vaan kuvia pitkin poikin pitkästä aikaa ja ei näissä nyt oikeen oo mitään ideaa mutta kunhan kuvailin.


Ajattelin kertoa tässä nyt mun top hiustuotteet mitä käytän ainakin koulu aikaan arkisin ja miksi juuri näitä :)
Eli tässä mun lämpösuojat ja shampoo+hoitoaine.Cutrinin careism sarjaa ja on hyvä vahingoittuneille, karheille, värjätyille ja ekstahoitoa tarvitseville hiuksille. Tuoksu on tosi hyvä ja on tosi riittoisat pullot.
 lämpösuojat. Molemmat todella hyviä, mutta tuoksussa voittaa tuo cutrinin mutta hinnassa kc:n four reasons ottaa paikan.


Löytyy kahdenlaista silkkitippa seerumia multa. Tämä goldwellin oikeanpuoleinen on enemmän korjaava ja haaroittuville latvoille todella hyvä. Itse silti käytän enempi tuota sexy hairin tippaa koska se silottaa ja tekee eloisammaksi. Käytän siis aina suoristuksen/kiharruksen jälkeen. Ei saa laittaa raudan alle, palaa hiukseen kiinni.

Ja sitten mun uusin tulokas eli hius öljy. Tällä jos jollain saat kuivat hiukset kuriin. Joko kuiviin tai kosteisiin hiuksiin laitetaan. Itse laitan joko suihkun jälkeen tai sitten ennen suihkua vaikkuttamaan 30min-1h ja sitten pieni huuhtelu ja vielä antaa vaikuttaa 5min ja sitten shampoo ja hoitoaine joka sulkee kosteuden hiukseen.
Goldwellin mega hold lakka on hyvä lakka ainakin paksuhiuksisille. Ei jätä tahmeaksi mutta huomioi vahvuus 5, eli ei työstö vaiheeseen vaan viimeistelyyn enempi


Tälläinen tuotepostaus+vähän kaikkea postaus, toivottavasti ei KAUHEAN sekava ollut, mutta mielipiteitä saapi huudella ja esittää.
Ajattelin vain sellaista asiaa kysäistä, että miten mobiili versioon saa bannerin näkyville? jos joku ihana osaisi auttaa niin ois tooosi kiva! En kuitenkaan halua sitä internet versiota puhelimeen näkyviin, koska se ei ole yhtään niin kätevä. Olen niin monia tälläisiä nähnyt missä banneri näkyy, mutta on kuitenkin mobiili versio. Toivottavasti joku osaa auttaa! :)

7 kommenttia:

  1. Hihhih "good luck little sailor" tuttu pussi ;) oon itekki miettiny, miten ton bannerin sais näkyvii :/

    VastaaPoista
  2. hihiii ja ihana pussi onki ;) niimpä, se on tosi tylsä kun näkyy vaan se teksti :/

    VastaaPoista
  3. Mulla näkyy toisinaan toi banneri mobiililaitteeski, toisinaan ei (bannerista riippuen, tää banneri näkyy). Ootko koittanu tuolt "Malli"-osion "Mobiililaite"-asetuksista säätää sitä?

    http://pahamaailma.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Ompa outoo, mulla ei oo koskaan näkynyt puhelimes banneria :( joo oon koittanu kyllä sieltäkin mutta siinä tulee vaan se joko internet tai mobiili versio eikä silleen et sais pelkän bannerin :/

    VastaaPoista
  5. Hmmm. No onks sulla sillai et toi banneri on blogin otsikon ja kuvauksen takana vai otsikon ja kuvauksen tilalla? Koska mulla on tollai tilalla?

    VastaaPoista
  6. Voi vitsi onnistu!! Sitä tekstiä ei vaa näy ainakaa puhelimes mut fiksaan sen myöhemmin. Kiitti iha hirmusesti!! ;)

    VastaaPoista
  7. Sen tekstin taitaa saaha näkymää vaan muokkaamalla sen suoraan kuvaan, mutta olehyvävaa, kiva jos oli apua! :D

    VastaaPoista

Pidäthän kommentit asiallisena :)
Kiitos kommentistasi <3