sunnuntai 25. elokuuta 2013

37 faktaa minusta

Moi!
Ajattelin läväyttää tähän nyt 37 faktaa minusta.

1. Koko nimeni on Jenna Janika Kuokkanen

2. Olen asunut Tikkakoskella oikeastaan koko ikäni

3. Olen seurustellut kohta 3 vuotta.

4. Pidän valokuvaamisesta

5. Siksi haluisinkin vielä paremman kameran ja kalansilmäkin olisi kiva.

6. Mulla on hyvä muisti, muistan paljon pieniä asioita sieltä sun täältä.

7. En voi sietää kahvia

8. Olen 173 cm pitkä

9. Olen huono kielissä

10. Kengänkokoni on 38-39

11. Hedelmäkarkit on parhaita!



12. Harrastin 7 vuotta joukkuevoimistelua.

13. Nyt valmennan sitä.

14. Voimistelun takia mulla on löysät polvet

15. Olen aina ollut hyvin kilpailuhenkinen

16. Olen vieläkin notkea

17. Yritän elää terveellisesti

18. Takareiteni revähti pahasti voimisteluaikana


19. En ole koskaan maistanut ben & jerry´s jäätelöä

20. Olen liian usein kipeä.

21. Olen käynyt kohta vuoden salilla.

22. Vihaan banaanin syönnistä kuuluvaa ääntä

23. Mulla on maailman kankeimmat sormet

24. Yritän kovasti vaalentaa hiuksia = tällähetkellä keltaiset


25. Hiusten suoristamiseen kuluu 30 min paksuuden+kiharuuden takia

26. Opiskelen toista vuotta parturi-kampaajaksi

27. En haluaisi leikata huonoja latvoja pois, koska tuntuu että olisi taas lyhyt tukka

28. Tykkään meikata

29. Kesä on paras vuodenaika


30. Unohdan monesti mitä piti tehdä tai sanoa

31. Odotan kotoa pois muuttamista

32. Rakastan shoppailua

33. Osaan laulaa ihan hyvin

34. Pidän kauhuleffoista, mutta en uskalla katsoa niitä yksin

35. Osaan väännellä mun kieltä vaikka miten

36. Mulla on aika lyhyt pinna tietyissä asioissa

37. En ole kuvauksellinen, monista kymmenistä kuvista onnistuu monesti 1-4


Tiedän että tämäntyylinen postaus on käytetty miljoona kertaa, mutta ainakin faktat ovat erilaisia meillä kaikilla. Nämä olivat minun :) Mielipiteitä saa laittaa! 

-Jenna-

2 kommenttia:

Pidäthän kommentit asiallisena :)
Kiitos kommentistasi <3