lauantai 10. toukokuuta 2014

Kukkuuu

Moikka :)
Hieman yli viikko aikaa viimepostauksesta on kulunut ja viimeviikko olikin kiireinen. Myös tietokone oli veljelläni intissä mukana, joten ei ollut mahdollisuutta tulla kirjoittamaan. 
Viime perjantaina mulle tuli illasta oksennustauti puoli yhdeksän aikaan ja se hellitti vasta aamu kuudelta. Seuraavan päivän sitten makoilin sohvalla voimattomana. Painoa putosi taudin takia lähes 4kg.. Onneksi nuo taudit eivät kestä yleensä kun sen päivän. En ois kyllä toista tuollaista putkea selvinnyt hengissä.. sen verran ilkeetä.
Noh sitten sunnuntaina ois ollut seuran kevätnäytös, mutta tytöt eivät sairastapauksien takia siellä voineet esiintyä. Minäkään en paikalle päässyt, kun olin vielä toipilaana kotona.
Piristävää tuossa sunnuntaissa oli se, että ovelle tultiin henkilökohtaisesti onnittelemaan vuoden valmentaja 2013-2014 tittelistä kunniakirjalla ja ruusulla! Olin tosi tyytyväinen ja yllättynyt :) harmi vaan kun en paikan päälle päässyt ;(
Mutta oon kyllä tehnyt kovasti töitä yksin tän vuoden ja en malta oottaa, että Helinä tulee takasin <3

Muuten oon sitten vaan ollut omaan tapaani kiireinen :D kotona ei hirveästi kerkeä päivän aikana olla. Mutta mä vaan oon tällänen. Menossa koko ajan. Aina ollut. Viikonloppuisin meinaa kuolla tylsyyteen jos on useamman tunnin tekemättä mitään. Mutta ehkä tekis oikeesti hyvää ottaa välillä rennosti. En vaan oikeen osaa.

Koulussa ollaan tehty nyt kaksi kertaa rakennekynsiä ja on muuten ihan mielenkiintoista hommaa :) Hyvä että hiusalaa täydentää tälläset extra jutut!

Mutta tuossa ylhäällä on mun kynnet :) Rebekka teki ne mulle ja oon tosi tyytyväinen. Tiedän, että ylemmässä kuvassa mun kynsinauhat ei oo kovin priima kunnossa, mutta menkööt. En oo ihan niin tarkka kuitenkaan :)

Ja tässä on mun tekemät kynnet rebekalle. Oli nuo mun mielestä ihan hyvät ensimmäisiksi kynsiksi. Muutama kynsi jäi ehkä vähän paksuksi, koska meille tuli vähän kiire, mutta ovat pysyneet kaikki nyt 2 viikkoa ja huollamme ne sitten maanantaina. Eli olen tehnyt sentään jotain oikein! 
Osalla on jo muutama kynsi lohjennut/pudonnut/katkennut.
 Aluksi kesti vähän tottua näihin, kun ei ole koskaan tällaisia ollut, mutta nyt kaikki sujuu hyvin ja pystyy elämään näitten kanssa. Se tuntui alkuun mahdottomalta, kun pelkäsi kokoajan osuvansa näillä johonkin, tuloksena katkeaminen, mutta nyt oon hiffannu että nää toimii ihan kun normi kynnet xd
 Mutta itse tulen kyllä kynsiä tekemään kun valmistun ja alan töihin :) 

Koulussa kävi perjantaina spa-kouluttaja helsingistä asti opettamassa meille hiusten spa-hoitoa. Oli tosi mukava tehdä ja vielä mukavempi asiakkaalle, kun siinä tulee monta hierontaa ja ne spa tuotteet on tosi aromaattisia ja ihanan tuoksusia, sellasia yleellisiä :)  Meillä on spa-näyttö 23 päivä perjantaina joka arvioidaan. Hui.
No mutta ei siinä periaatteessa voi mikään mennä pieleen.
 asiakkaan tarviisin.

Kuvia oli nyt tosi vähän :( 
Mutta koitan saada tehtyä sitä hius tuto postausta niistä erilaisista kiharoista joita raudalla pystyy tekemään, mutta veikkaan että venyy kesälomaan, koska aikaa ei ole aamusta itselleen niitä tehdä ja vielä kuvaaminen kaupan päälle niin voin sanoa että ei onnistu multa. 
Mutta oon sen kyllä tekemässä! se on vissi ja varma!

-Jenna-


2 kommenttia:

  1. vähän kiva että teette koulussa rakennekynsiäkin :) ja oot tosi kaunis ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mustakin se on tosi kiva lisä! :) ja kiitos hirmusesti ♡ :3

      Poista

Pidäthän kommentit asiallisena :)
Kiitos kommentistasi <3