torstai 1. toukokuuta 2014

En päässyt siitä yli vaikka yritin

Näin sen ensimmäistä kertaa ehkä ennen joulua. 
Katse jäi pitkäksi aikaa kiinni.
Seuraavalla viikolla menin etsimään sitä käsiini uudestaan.
Se oli hävinnyt.
Menin useamman kerran uudestaan, mutta ei jälkeäkään.
Unohdin sen, ainakin yritin.
Mutta maanantaina 28.4.14 törmäsin siihen, enkä antanut tilaisuuden mennä ohitse!
Nyt se on mun, tämä ihana yksinkertainen body!



En ymmärrä mikä mua tossa niin viehättää, mutta en saanut sen ekan kerran jälkeen tota mielestäni pois ja oon koko ajan oottanut, että tuleeko niitä enää lisää :D
tykkään tosta selästä hirmusesti :3
Voi että, että olen nyt iloinen. Piätte mua varmaan ihan pähkähulluna, mutta musta toi on tosi ihana ja käytännöllinen ja siro ja ja ja.. lista jatkuis vaikka kuinka :P

Ostin kans mustat korkeavyötäröiset mini sortsit kesäks ja ne on kans tosi kivat. Kuvaa en nyt niistä muistanut ottaa. 

Asiasta toiseen, mulla alko viikkonloppu  jo tiistaina :) ihan kiva viiden päivän pikku loma.
Käytiin viime viikonloppuna Jonin ja sen pikkuveljen kanssa leffassa kattomassa rio 2 3D:nä ja oli iha pirtsakka leffa!
Myös pizzaa on tullut syötyä kaksi kertaa tällä viikolla.. aijjaij.. huono omatunto

Tulin Jonin pikkusiskon 2wee synttäreiltä tänään viiden aikaan pois ja oon ihan ähky vieläkin.. Voi jestas niitä vappuherkkujen määrää ja kaikenmaailman ihania kakkuja ja keksejä ja huuhhuh.. Oon täynnä. Seuraavan viikon.
Silmät tuppaa aina syömään puolet enemmän mitä jaksaisi.
Olin vapun siis ihan iisisti Jonin kanssa. En koe tarvetta juhlia vappuna, vaikka suurin osa sitä tekee. Mulle riittää kerran kuussa (myös harvemmin kävis) jos mahdollista. Nyt oon sillä linjalla mennytkin. Tietenkin harvemminkin kelpaisi, mutta aina jollakin on synttärit jossakin kuussa :D

Tuli nyt tota omaa pärstää esiteltyä, ja valitettua sitä miten paljon herkkuja meikä on ahdannut massun täyteen. Tää ei ole yhtään mun tapaista ja mulla on oikeasti huono omatunto noista tällä hetkellä. Yhhyh.
Jatkan nyt selviytymistä tästä kaameasta herkkuällötysolosta.

-Jenna-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pidäthän kommentit asiallisena :)
Kiitos kommentistasi <3