tiistai 29. lokakuuta 2013

Kuulumisia

Moi :) , mä oon nyt ollut pienellä viikon tauolla, koska olen yksinkertaisesti tosi kiireinen tällä hetkellä. Tytöillä on kisat ens lauantaina ja on ollut kaikkea kisahössötystä ja koulua ja salia, etten vaan ole voinut postata. Nyt on jo niin hämärääkin, että kameralla ei kovin hyviä kuvia saa aikaiseksi. Kamerassani on muutenkin vikaa, kun se ei tarkenna ollenkaan... joten kuvat tulee summanmutikassa ja kamera tarkentaa minne se itse tahtoo.. Mutta uskon, että tämä kiire väistyy tässä kun kisat on ohi ja jakso vaihtuu koulussa. Toivotaan ainakin :)

Mulle ei ole tapahtunut mitään ihmeellistä tässä viikon aikana. Mulle kuulu KAIT ihan hyvää, mutta huomaan itsessäni stressin piiretitä, niinkun aina tyttöjen kisakaudella. Oon ollut aika väsynyt, mutta siitä huolimatta käynyt salilla ja sain jopa itseni lenkille toissapäivänä. Olisipa motivaatio lenkkeilyn suhteen yhtä korkealla kuin viime syksynä, silloin tuli käytyä aina kolme kertaa viikossa :) Noh ehkä mulla on joku syysväsymys...

Yks aamu viimeviikolla olin tosi rohkee omasta mielestäni, sillä en laittanu mun hiuksia mitenkään, kun nousin sängystä PAITSI laitoin lakkaa ''otsikseen'' koska se tulee silmille muuten koko ajan, koska mulla on niin perhanan lyhyt otsa.


 Tässä kuvassa näkee ton kameran tarkentamisen... -.-
mut joo siis en ole mielestäni koskaan mennyt kouluun tekemättä tukalleni mitään, kun se on tollanen leijonan harja :D väsytti ja ärsytti niin paljon, että en sitten tehnyt mitään. Aina suoristan, kiharran, laitan ponnarille tai nutturalle, mutta en koskaan noin niinkuin tuona päivänä. Olin rohkea :P en tiedä näyttääkö teidän silmään sen kummemmalta, mutta mulla piti olla vähän pokkaa, että uskalsin. Pysyisivät ainakin kunnossa jos nuin pitäis aina.


Huvikseen otin kuvan aamulla missä toisessa silmässä ripsaria ja toisessa ei. Alaripsiin en uskalla enempää laittaa, koska tulee sellaset hämähäkinjalat muuten.

Sitten vähän biotiinin syömiskuulumisia. Oon nyt syönyt biotiinia 20 päivää ja tukka kasvanut 2cm!! huikee tuote! Seuraavassa kuvassa mun tukka näyttää  ihan kauheelle, koska oon tsuumannu sen tohon tyveen ja se on sliipattu päätämyöten ja siihen osottaa suoraan valo joten sen piikkiin!!!



Suosittelen kovasti, kynnetkin kasvaa hyvää vauhtia ja ovat vahvemmat! :)
Postaan heti kun taas kerkeän! 

-Jenna-

4 kommenttia:

  1. Älä ole noin suruisan näköinen :(:( :D ja muistuta mua ottaa sun rannekorut la!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen uupunut!!! Ei tee mieli hymyillä :( joo yritän muistaa!

      Poista
  2. Houkuttelis kyllä tosiaa kokeilla, kun on nii lyhyet hiukset nyt, mut ei taitas riittää hermot tyvikasvun värjäilyyn :D Täällä on kovasti koitettu vähentää lämpökäsittelyä yms. mut en varmaan ikinä pääse liikkeelle laittamatta mitenkään. Kunnioitan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa kokeilla jos on kasvattaminen aikeena! Mutta tyvikasvun värjäys useasti tosiaan saattas ottaa päähän, itellä suht saman värinen niin ei vielä oo sitä ongelmaa, mutta kyllä muutaman viikon päästä pitää jo värjätä :)
      Ja hyvä et on muitakin ketkä ei viitti lähteä ulos laittamatta tukkaa! Se ei ollu helppoa! :D

      Poista

Pidäthän kommentit asiallisena :)
Kiitos kommentistasi <3