sunnuntai 13. lokakuuta 2013

Fitnestukun paketti + muita osoksia

Ensinnäkin ihanaa teitä on 10 lukijaa! Mä oon niin iloinen tästä määrästä, moni saattaa miettiä, että ompa vähän, mutta mulle tää on paljon <3 Kiitos kaikille teille!
Sitten aiheeseen.
Mä ja Joni tilattiin siis joku viikko sitten fitnesstukulta juttuja ja paketti tuli toissapäivänä. 


Shakeri maksoi 4.90e ja protskujauhepussi 16.90e 1kg ja makuna mansikka. Eilen treenin jälkeen tuli jo hörpittyä. Oon aiemmin juonut Jonin palautusjuomasta vähäsen ja vasta vuoden salilla käynnin jälkeen tajusin omat protskut ostaa xd oonpas tyhmä

Tää tukivyö tuli kans testattua eilen ja on ihan superhyvä! 24.90e better bodiesilta. Toimi maastavedossa ainakin hyvin, mutta enemmänkin kyykkyä varten ton ostin, kun meinaa usein selkä pettää.
Suosittelen kovasti!

Joni osti kanssa ittelleen vyön, kun se kyykkää 140 kilolla niin tulee kyllä varmasti käyttöön :) sijoitti vyöhön kyllä vähän enemmän kun meikä mutta ymmärtäähän sen.

Sitten viimeviikolla ostin muutaman muunkin jutun :)


Vihdoin sain aikaseks ostaa tangle teezer harjan, varmaan puolivuotta pitänyt ostaa ja nyt sitten ostin :D 10,99e Toimii loistavasti


Vaahtovärin ostin myös taittamaan keltaisuutta pois. 11e



Ja tämän ihanan tummanharmaan pipon ostin cubukselta, kun siellä oli tää fashion festival juttu, että 20% alea kaikista tuotteista :) 

Siinä mun viimeviikkoiset ostokset, tauko ois taas paikallaan! 


Eilen oli illalla ihana taivas! 

Tänään puolestaan oon pitänyt ihanan letkeetä sunnuntaita, Joni oli yötä ja ollaan otettu vaan iisisti ja juotiin teetä ja syötiin vähän päivemmästä eiliset tortillan jämät pois. Tällaista aikaa mun elämään kaipaisin enemmän. Rentoutumista. Loma on mulle oikeasti niin tarpeen. Ei tarvitse miettiä mitään tai ottaa paineita mistään <3 



Postailen varmaan vielä loman aikana, motivaatio on korkealla bloggailun suhteen, aiheet vaan usein vähissä.
Pitäkäähän ihana ja rentouttava loma <3! 

-Jenna-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pidäthän kommentit asiallisena :)
Kiitos kommentistasi <3