sunnuntai 8. joulukuuta 2013

Joulufiiliksiä

Heips!
Ekanakin, tämä tän hetkinen uloasu on keskeneräinen, joten älkää ihmetelkö jos näyttää jotenkin epäsiistille xd
Mutta siis on ollut jouluista tekemistä ja jouluinen sää ja kaikki on niin jouluista paitsi että multa puuttuu joulukalenteri :( Eka joulu ilman sitä! Ei keritty sitä hankkimaan, nooh onhan tuossa jääkaapissa tuo perus keskisuomalaisen kuvakalenteri.
Oon tehny joulukortteja muutaman ja niitä pitäis vielä tehdä ensviikon aikana, oon ostanu melkein kaikki joululahjat! Tää on multa saavutus, yleensä menee ihan viimehetkille ja lahjat ei välttämättä ole olleet niin loppuunasti suunniteltuja. Mutta nyt näyttäis aika hyvältä tämä tilanne ;)
Iskempäs teille nyt muutamat jouluiset kuvat.

Kuvat pitää noista vielä värittää :)

Tietenkään joulu ei nykyään tunnu enää samalta kuin pienenä, mutta on se kuitenkin vuosi vuodelta ihana juhla. Ollaan läheisten kanssa ja syödään hyvin ja joulupukin kuumalinjaa ei voi jättää koskaan katsomatta! :D Olen huomannut monen muunkin blogissa tämän saman, että se vaan on se juttu, mikä kuuluu jouluun :)

Eilen Rebekka piti synttäreitä kotonaan, mutta olin siellä vaan 2h, koska Vilma piti pikkujoulut samana päivänä. Suurin osa ihmisistä tuli Rebekalle vasta sitten, kun olin jo lähtenyt, mutta kerkesin kuitenkin jutella ja tavata uusia ihmisiä :) 

Iskä tuli sitten hakemaan mut ja nopsaan käväsin kotona ja vaihdoin mekon päälle, koska Vilma oli kaikille sanonut,että on mekkopakko.
Mun sisääntulo oli niin mahtava, kun astuin ovesta sisään Vilmalle, tää ei teistä kuitenkaan kuulosta hauskalle, mutta myö naurettiin ihan sairaasti. Olin siis Rebekalla kerinnyt muutaman ottaa, mutta ei mulla oikeasti heittänyt yhtään päässä, mutta kun Vilma avas oven niin oli tosi pimeetä ekanakin siinä eteisessä ja ne sen molemmat koirat kiehnäs jaloissa ja yritin astua sisään ja yritin olla astumatta koirien päälle ja siinä sitten pidin ovenkahvasta kiinni ja lävähdin seinää vasten ja kauhee ryminä vaan kuuluu xD Voi että kun olisitte sen nähneet! Vilmakin sanoi vaan että: Tais olla melkonen meno siellä Rebekalla xD Mutta oikeasti se oli vaan siitä, että oli pimeetä ja koirat pyöri jaloissa.
Illan aikana istuin myös tuolin ohi ja tunaroin koko ajan jollakin tapaa, ei ollu mun päivä eilen.

Ja siellä sitten syötiin herkkuja, laulettiin singstaria, pelattiin aliasta, juteltiin, muut kävi saunassa ja uimassa paisti minä ja eräs toinen ja sitten minä jäin vielä Vilmalle joksikin aikaa ja lähdin sitten puoli yhden aikaan yöllä kävelemään kotiin :P



Meillä oli kiva tyttöjenilta ja mietittiin, että kesällä pidetään sitten allasbileet Vilmalla, kun vesikin on oikeasti uimakelpoista :D Ja Niillä on iso terassi missä sitten voi grillata ym. Nooh sinne on sitten vielä hetki aikaa..

Ja loppuun minun uusi lempparini:


Säästin tosi paljon tässä, kun aluksi olin miettinyt, että ostan body shopista''vartalosuihkeen'' ja ne olis maksaneet siellä 15e. Mutta H&M:ltä löytyi halpisversio 3.95e, joka on maailman söpöimmässä purkissa ja tuoksuu toooosi hyvälle :)
 
-Jenna-

4 kommenttia:

  1. oii oon katellu tota samaa vartalosuihketta mut nyt taidan käydä ostamassa jos se kerran on ihanaa :) ♥

    VastaaPoista
  2. Kannattaa todellakin! Halpa ja hyvä, ei aina tartte sitä kalliimpaa ;)

    VastaaPoista
  3. Ihania joulukortteja! Itekkin haluaisin tehdä kortit itse mutta on niin paljon muuta tekemistä niin ei millään kerkeä :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Olen niihin itsekin tyytyväinen :) joo mullakin nyt vähän siinä ja siinä kerkeänkö loput tehdä..

      Poista

Pidäthän kommentit asiallisena :)
Kiitos kommentistasi <3