perjantai 29. marraskuuta 2013

Stressss

Mooi

Vihaan talven tuloa tän pimeyden takia. Joulua on kyllä ihana odottaa, mutta en saa otettua yksinkertaisesti mistään kunnon kuvia. Tämänkin takia en ole niin usein tullut tänne raapustamaan, koska en pidä postauksista ilman kuvia. Ja vielä on valmentamisenkin kanssa tehtävää ennen joulujuhlaa ja sitten tulee ansaittu loma. En tarkoita, että olisi parasta kun saaa pitää pienen tauon valmentamisesta, vaan se kuormittaa minua aika paljon kun olen yksin. Helinä tule takaisin! <3 
Valmentaminen on samalla tosi kivaa ja ihanaa, mutta samalla mun stressaavin tekijä tällä hetkellä. Tosi tyhmä tilanne. On tullut itkut purskautettua monesti ja tuntunut ettei jaksa enää yksin ja vaikka sun mitä, mutta en minä voi sitä lopettaakkaan. Olen aina ollut kova stressaamaan ihan kaikesta, oikeasti niinkin pienistä asioista mistä ei ole mitään järkeä stressata.. pitäis varmaan jutella jollekin ammattilaiselle, mutta toisaalta en tiedä mitä siellä sitten puhuisin. Pelkään vaan burn outtia.. Olen nyt kuitenkin jo jaksanut paljon paremmin kaiken kanssa, kun puhuin porukoille, mutta välillä vaan menetän yöunet stressaamisen takia.
Ehkä mä vielä opin hallitsemaan mun elämän silleen, että kaikki on järjestyksessä. Onhan mun nyt pakko.



Sitten muutamat kuvat menneeltä viikolta, joka oli suht kiireinen ja kuvaamiset täytyi suorittaa valoisessa eteisessä..


Ja tältä päivältä :)
Pitkästä aikaa sain kunnon lettikiharat. Viimeksi sain hyvät silloin, kun oli tumma tukka eli öö viime talvena.  Yleensä jos oon kokeillu ihan perusettiä näillä vaaleilla hiuksilla, että on märkä/pyyhekuiva tukka ja sitten letit ja aamulla avaa niin ne on ihan märät, eikä niistä kuivaamallakaan tuu muuta kuin sellanen epämääränen pörrökasa.
Mut nyt tein niin, että kävin jo kuudelta suihkussa ja tukka kerkesi oikeastaan melkein kokonaan kuivua ilta yhdeksään mennessä, niin pistin kunnolla hiusöljyä latvoihin ja muuallekin ja sitten tein letit ja aamulla avasin ja tadaa! Hyväkuntoiset ja pehmoiset kiharat :)



Ja koulussa on ollut aspissa vaikka sun mitä tekemistä ja oon huomannut, että puhun nykyään asiakkaille ihan kuin kelle tahansa ja pystyn olemaan ihan oma itseni. Ennen oli sitä väkisin vänkäämistä ettei tulisi hiljaisia hetkiä :D Nooh tämä taito kehittyy kyllä ihan varmasti vielä vaikka kuinka paljon, eihän sitä opi kuin kohtaamalla ihmisiä ja tekemällä :)
Oonhan mä kuitenkin vielä ihan untuvikko verrattuna alan ammattilaisiin ^^
Ja ihana hölläily viikonloppu voi alkaa <3

-Jenna-

11 kommenttia:

  1. hee oot söpis <3 ja kannattaa oikeesti kokeilla sitä ammattilaista jos yhtää mietityttää! Sen homma on ohjata sua eikä sun tarvii miettii mitä puhut :)

    VastaaPoista
  2. Hee kiitos toinen söpis <3 niih oon kyllä kovasti miettiny ja jos tuntuu ettei hellitä nii onhan sitä mentävä :)

    VastaaPoista
  3. Hei tiiätkö voin samaistua tuohon stressaamiseen valmennusjuttujen takia ! Itse olen myös suurimmaksi osaksi yksin joutunut valmennettavien asiat hoitamaan nyt syksyllä ja ilman mitään säätöä ei ole selvitty.. :D Mutta kyllä se helpottaa jonkin verran kun kisakausi on ohi, huh ! Kohta vaan seuraavat kuviot kehiin ..

    VastaaPoista
  4. Arvelinkin etten ole yksin tän asian kanssa :p ja varmaan moni muukin tuntee samoja fiiliksiä.. ja tosiaan hetkeksi hellittää ja sitten alkaa taas uusi tykitys.. noh oma päätöshän tämäkin on ollut joten pitää kestää myös huonot puolet :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä, mutta jos jostakin asiasta tykkää niin ne huonot puolet kestää ;)

      Poista
  5. Voi jenna rakas kumpa voisinki olla siellä nii saisin ottaa puolet taakasta itelleni :(
    Mut kohta ollaan jo puolessa välissä nii sit tuun takas :) muista vaan yrittää elää yks päivä kerrallaan ja olla turhaa murehtimatta tulevia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kumpa voisitkin! Mutta sä et nyt murehdi valmentamisjuttuja siellä vaan nautit ajastas siellä <3 ehkä se aikaki menee nopeemmin kun ei miettis sitä liikaa. Tota päivä kerrallaan juttua oon yrittäny niii kovasti mut aina menee mönkään :( pitää yrittää nyt vaan tsempata vielä puolet ajasta

      Poista
  6. Jotenki voin ymmärtää. Monena iltana tuli joskus mietittyy, et miten sitä jaksaa enää huomista ja että miten ikinä kykenee tekee tarpeeks hyvän roolin, ku on nii loppu. Kuitenki heti esityskauden alkaessa ja kun siit treenaamisesta ja viel ylimääräsestä treenaamisesta pääsee ja homma on selkee, ni on tosi helpottunu olo.

    Jos siltä tuntuu, ni kannattaahan siel ihan ammattilaisen juttusilla käydä edes kerran kokeilemassa millasta se on.
    Eihän sitä tarvii jatkaa jos ei halua, niin ei siinä oo mitää menetettävää. Itestä tuntuu, et on helpompi jutella sellase "tavallisen" ihmisen kanssa, jotenki se tuntuu luontevammalta olla ja puhuu rennosti ja just niiku hyvältä tuntuu.

    Mutta tärkeintä siis, että oot huomannu asian! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin, tässä on nyt niin sekavat ajatukset päivien kulkemisesta ja miten saisin ne järjestykseen ilman miettimisiä iltaisin. Illalla asialle ei kuitenkaan voi tehdä yhtään mitään mikä on totta, mut silti vaan miettii ja miettii.. joo onhan tää huomattu kun tätä on takana aika kauan :/ mutta katsotaan mihin ratkaisuun sitä nyt päädytään :)

      Poista
  7. Ää, oli viel pakko tulla sanoo, et ootko ajatellu jutella asiasta muiden valmentajien kanssa? Koska varmasti joku osais antaa "vertaistukea". Oon huono pukemaan ajatuksia sanoiks ja kova puuttumaan toisten asioihi, sori :D

    VastaaPoista
  8. Oon joo jutellu näitten oman ikästen valkkujen kans ja mun voikka aikojen valmentaja on käynyt muutaman kerran treeneissä ja seuran sisällä muut valmentajat pitää lauantaisin yhteisen treenin missä mun ei tarvi olla. Mutta treenien ulkopuolella on enemmän duunia kun uskoiskaan. Yhteensä oon nyt valmentanut jonkun 3 vuotta mutta tää on niin uutta kun oon ihan yksin. Ja ei mitään sori pyytelemisiä! :D

    VastaaPoista

Pidäthän kommentit asiallisena :)
Kiitos kommentistasi <3