maanantai 16. joulukuuta 2013

Kaikkea ;)

Heei :)

Tää on varmaan mun toisiksi pisin tauko bloggaamisesta. Joulun aika tuo yllättävästi turhaa kiirettä niin ettei kerkeä kunnolla edes alas istua ja ottaa rennosti.. ONNEKSI koulussa meillä oli tänään hemmottelupäivä! Tehtiin kosmetologien kanssa vaihto, eli myö tehtiin niille aamusta värejä ja hiusten hoitoja. Mä tein yhelle tytölle tumman tyvivärin ja se teki mulle sitten aivan ihanan selkä/hartia hieronnan mikä kesti 30min. Tota mä todellakin tarvitsin! Sai rentoutua oikeasti kunnolla ja unohtaa huolet :) Siellä huoneessa oli kynttilöitä ja hämärää ja rauhallista musaa ja sitten vielä tollanen rentoutumishetki niin voin sanoa, että oli tosi ihanaa <3
Noi vaihdot on aina olleet tosi kivoja :)


Huomenna sitten vilma tulee mulle värjäykseen mitä se on tosi kauan oottanut, kun koululla on varauslistat ihan täynnä. Nyt saadaan vihdoin tyvi piiloon ja raikastettua sen väriä :)
Huomenna on myös meidän luokan pikkuiset pikkujoulut 2h ja kaikki on lupautuneet tuomaan jotain herkkuja. 


Taas sama paita kuvassa O.o taitaa kuulua nykyisiin lemppareihin :)

En rupea nyt pahoittelemaan kuvien laadusta, koska puhuin jo siitä aiemmin ja kaikki tietävät, että eletään pimeää aikaa.

Mulla on tällä hetkellä menossa antibioottikuuri aknen hoitoon. Eihän mulla siis aknea ole, mutta leuassa on kesästä asti ollut isoja paiseita, jotka uusiutuvat aina uudelleen eivätkä lähde millään. Niin nyt syön siihen kuuria. Sen takia tää on syvältä, koska lääkkeen ottamisen jälkeen ei saa syödä kahteen tuntiin mitään maitopohjaista tai mitään maitoon liittyvää. Ja mun aamupalaan kuuluu puuro ja voisilmä ;(( Nyt oon 9 päivää syönyt puuroa mansikkasopalla mikä ei mun mielestä ole niin hyvää, mutta menkööt. Tämä kuuri kestää siis 2kk. Oon ehkä vaan vähän nirso.


Ja äskettäin tulin Tivolin joulujuhlasta, joka meni sterelloiden ja tietty muidenkin kohdalta mukavasti, tytöt esittivät kauden kisaohjelman ja esitysohjelman- what does the fox say? ;) Ja siinä valmentajana tuli istuttua kaksi tuntia perä penkissä. Otettiin siellä sitten lopuksi yhteiskuvia mihin valkkukin otettiin mukaan ;) ja tytöt antoivat mulle taas kerran ihanan lahjan<3 ne taitaa tietää, että keräilen iittalan teemasarjaa :D ken tietää, mutta ilahduttaa mua joka kerta!

Ja minä annoin jokaiselle tytölle pikkuisenpikkuisen joululahjan ja sitten palkitsin koko kauden sterellaksi Roosan, jolle annoin limenvihreen voikkahyppiksen, pipareita ja suklaata :)


Tämä tais olla aika sekava postaus, mutta jos on asiaa niin on :D 
Yritän näiltä joulukiireiltäni keritä postaamaan niinkuin ennenkin, mutta kameraa en kuljeta nykyään juurikaan missään pimeyden vuoksi. Olen niin illasta yleensä kotona.


Mutta hyvää joulunodotusta kaikille <3

-Jenna-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pidäthän kommentit asiallisena :)
Kiitos kommentistasi <3