perjantai 20. joulukuuta 2013

Vihdoinkin melkein blondi ja tän hetkiset lempparijutut

Moi :)

Loma alko tänään jee! vaikka se onkin suht lyhyt kun vaan viikko ja 5pv, mutta otetaan siitä kaikki irti.
Tänään koulussa oli omien hiustenlaittopäivä ja tein Janikalle tyvivärin ja laitettiin colormaski ja mulle tehtiin toooosipaljon palkkiraitoja vaalennusaineella ja ysiprosenttisella hapetteella.. vähän pelotti tuo ysi, mutta kutosella ei väriä oikeen lähtenyt edellisellä kerralla. 


Oon ihan supertyytyväinen lopputulokseen :)! En ois uskonut että raidoilla oikeasti saa niin hyvin vaaleaksi, kunto tietty kärsi TAAS hieman lisää xd Mutta kiitos kuuluu tästä melkein blondeudesta lauralle ja rebekalle <3


Musta muutos on aika iso :D En tiedä näkeekö muiden silmä eroa. Joni ei ainakaan mitään sanonut, miehet <3:P Ja niikun kuvasta huomaatte hieman rapsakat latvat.. Noh täytynee taas pikkusen napsasta!
Mutta tähän varmaan riittää vielä kerran raidat ja se on sitten se haluttu vaalean sävy :)
Ollaanhan tähänkin väriin taisteltu tän tukan kanssa ja tuntuu, että sillä on kovasti joku tätä vaalennusta vastaan kun ei meinaa edellinen tummuus irrota :D

Sitten ajattelin listata teille tän hetkisiä lempparijuttuja:


1. Doven body milk ja yleisestikin doven kosteusvoiteet ovat ihan parhaita, käytän suihkun jälkeen joka ilta.
2. Goldwellin vaahtosävy 10BS (taitto) on nyt varsinkin ihanteellinen mun tukalle, taittaa tehokkaasti keltaista pois ja hoitaa samalla (tarvitsee kuitenkin lisäksi hoitoaineen) Vaahtovärejä löytyy melkein jokaiselle tummuusasteelle.
3. Jennifer Lopez Live hajuvesi on noussut taas lemppariksi mun hajuvesistä, oon vaan nyt yrittänyt säästellä sitä kaikin keinoin kuitenkin samalla käyttämällä sitä, kun loppuu pian!
4. Rexona dödöt olen kokenut parhaimmiksi, kun käytin yli 2 vuotta ns lääkedeodoranttia, jota laitettiin kerran viikossa eikä kainalot hikoilleet ollenkaan, mutta nyt hikoiluni ei ole enään samanlaista kuin yläasteella niin olen palannut takaisin rexonaan.
5. Moroccanoil öljy on todella riittoisaa ja hyvä tälläiselle hiuksensa tappajalle :D Monikäyttöinen, mutta miinusta on kuitenkin kallis hinta.
6. Cutrin lämpösuoja vetelee kyllä viimeisiään, mutta paras lämpösuoja mitä mulla on ollut. Tuo kiiltoa, silottaa, suojaa ja vielä tuoksuu taivaalliselta.
7. Maybeline dream matte mousse. En edes muista milloin olisin viimeksi käyttänyt jotakin muuta, kuin tätä tai lorealin vastaavaa moussea. Jää varmaan ikuisesti mun meikkipussiin. Lyömätön meikkivoide ja halpa! :)
8. Sebamed käsirasvaa käytän joka ilta ennen nukkumaan menoa ja sen enempää sitä ei tarvitsekkaan käyttää, kosteuttaa niin hyvin ettei kädet pääse lohkeilemaan. Toinen puteli tuota menossa :) Kuivuu todella nopeasti ja tuoksuu hyvälle.
9. Kuivaharjaus on mulle aika uus juttu, mutta siitä on paljon hyötyjä. Esim verenkierron kannalta ja kuolleen ihosolukon poistaminen. Sitä suositeltais kuulemma joka päivä tehtäväks, mutta en meinaa muistaa, kun muutaman kerran viikossa. Noh siihenkin varmasti oppii.
10. H&M pink macaroon vartalosuihkeen muistatte varmaan aiemmasta postauksesta, on vaan niin ihana tuote yksinkertaisuudessaan ja ihanan ihana tuoksu <3
11. Tangle teezer harja on vaan paras harja. Monet varmaan tietävät tuotteen ja sen hellävaraisuuden takkuja ym kohtaan :)
12. Berry & Whiteyn kaulakoru on mulla joka viikko kaulassa 1-3 krt. Tietty asusta riippuen, mutta ehdottomasti tän hetkinen lempparikoru

Ja multa saa nyt kysellä noista tuotteista jos on itselle uusia ja kiinnostaa ja kuten tiedätte aina on kommentit tervetulleita <3


Ja nyt hyvää lomaa kaikille <3
p.s tossa kuvassa vanha tukka ;)

-Jenna-

2 kommenttia:

  1. Mä oon vasta ihan pari viikkoo sit tajunnu kui hyviä ja ennen kaikkee nopeita noi mousset on.
    Siis on mulla ollu vaikka kuinka kauan noita, mut en sit tiiä miks en aikasemmin oo tykänny käyttää muutaku nestemäisemmän meikkivoiteen vahvistamiseen. :D Oon kans katellu tota Cutrinin lämpösuojaa, pitäs varmaa joulun jälkee ostaa, jos vaikka sattus olee enemmän rahaa :D

    VastaaPoista
  2. Mut hyvä että nyt oot huomannu kui hyviä ne on! Ja ei jätä minkäänlaisia rajoja mihkään vaikka kiireessäki laittais vähä sinnepäin jos on vaan oikee sävy :) itte oon just jostai seiskaluokasta asti käyttäny vaan mousseja :D ja on kyllä hyvä ostos toi lämpösuoja että suosittelen kovasti!

    VastaaPoista

Pidäthän kommentit asiallisena :)
Kiitos kommentistasi <3