perjantai 3. heinäkuuta 2015

UH SUMMER

Moikka! 
Että kun tänään oli hieno päivä ja mä oli töissä 12-20.. Kerkesin hetken nauttia kelistä mutten parhaimmista paloista. Oon niin fiiliksissä kesästä kaikin puolin että huhhuh, kun ois vaan aikaa tehdä kaikkea! Päivät menee töissä niin ei kauheasti ehdi. Mutta ei parane töistäkään valittaa. Tänään kirjotin muuten uuden työsopparin ja kesätyönimike vaihtui vakkariksi! Nyt mulla on pidemmän tähtäimen työpaikka mikä on mahtava juttu! :)

Eilen mentiin Jonin kanssa rannalle vielä kymmenen jälkeen illalla, kun sattui olemaan vapaapäivä. Sain heitettyä talviturkin melkein, päätä vaille. Oli aivan upee auringonlasku! Ihanasti heijastui säteet järveen. Aamulla isoveikka kävi kylässä kun oli palaillut suomeen viikoksi. Tehtiin Jonin kanssa pannaria ja jätskiä + hilloa kaveriksi, olipahan jotain tarjottavaa. Käytiin kans jonin kotonakotona ja touhuiltiin ulkona sisarten kanssa ja ai että oli eilenkin kyllä lämmin!


Tää oli niinkun ensimmäinen päivä jolloin sai sen kesäfiiliksen päälle. Oli kiwaa, tämmösiä enemmän! Saatiin tommonen sorsakamu kans :P tuli tosi lähelle vaikkei meillä mitää ollu. Ihan käden ulottuville.
Oli kans kiva ottaa kuvia, kun ei pahemmin tarvinnut muokkailla, kun tuo luonto on niin kauniina ja on valoisaa pitkään! Mä niin rakastan kesää kaikin puolin <3

2 kommenttia:

  1. Oii upeita kuvia ! :) Missä oot töissä ? Toi on kyllä ärsyttävää olla töissä kun on hyvät ilmat.. Aina tuntuu, että sillon kun on vapaata on huonompi sää ja sitten kun on töissä niin aurinko paistaa :D

    VastaaPoista
  2. Oii kiitos ♡ oon palokan citymarketin hiustalossa :) joo mulle on nii usei läyny noi et hyvä sää ku töissä ja vapaalla sataa :/

    VastaaPoista

Pidäthän kommentit asiallisena :)
Kiitos kommentistasi <3