torstai 30. heinäkuuta 2015

Tukka poikki & Tallinna

Moii
Tosiaan tuossa 2 viikkoa sitten leikkasin polkkatukan :) ja oon viihtyny hirmu hyvin! Ylttää salillakin ponnarille hyvin, kun laittaa päähän pari pientä semmosta kumista pantaa niin niskavillat pysyy hyvin. Se oli tyyliin mun suurin huoli, että yltääkö kiinni! :P


Siinä vähän ennen - jälkeen matskua. Kyllähän sitä karvaa lähti reilusti. Ja nyt on niin terveet hiukset. Myös paljon mielenkiintoisemmat, kuin roikkuvat tylsät ei minkäänmittaiset vanhat :D
Kyllä kesti tottua alkuun, kun polkan raja kutitti niskaa ja tukka loppui suihkussa kesken ym. Mutta vaihtelu virkistää oikeesti!
Ostin töistä muuten pastellinvaalenpunasen sävyttävän hoitoaineen. Käytin koko purkin koko päähän, mutta eipä tullut vaaleenpunasta, vaikka ois pitäny. Sinnetänne tuli raitoja. Hyvin taittoi kuitenkin lämpöä pois jos ei muuta! Aattelin laittaa sen colormask paint sarjan flamingopink sävytteen seuraavaks. Koska haluun kauheesti kokeilla pastellinvaaleenpunasta tukkaa!


Sittenpä sittenpä. Käytiin Iskän kaa Tallinnassa toissapäivänä, kun mulla sattu olee lauantaista tiistaihin vapaata. Lähettiin aamu kuudelta ajelee hesaan ja tultiin yöllä  ennen yhtä takaisin Jyväskylään. Ihanaa oli käydä shoppailee läpi bershka, stradivarius, newyorker ja pull&bear. Mä olin ihan into piukeena. Kyllähän sitä tuli osteltuakin vaikka ja mitä! Ihanaaa, materiaalionnellisuus <3
Teen varmaan jotain ostosesittelyä jos teitä kiinnostaa?


1. Toi laiva oli joku ulkomaalainen, ei siis tolla menty. Siellä oli kannella iso uima-allas, jonka yhteydes oli semmonen valtava kiipeilyseinä mistä pystyi ilmeisesti tiputtautumaan tonne altaaseen. Toinen laiva tuli kans missä oli kannella jäätävä taulutelkkari ja vaikka mitä hienouksia. Eipä oo suomen laivoilla tommosia xD
2. Voihan superalko.
3. Oli kauheesti autoja menossa laivaan myö mukaanlukien suomeen päin. Ja muutenkin porukkaa ihan sikana. Hyväkun mahtu johonki istumaan. Ja oli vielä tiistai. Outoa.
4. Tässä nyt mun ''pastellinpinkki'' tukka xd ei ihan tullu semmosta kun piti. Noh ainakin kivan kirkas.


Ja sit tän päivän asua. Kaikki muut on virosta paitsi pöksyt.
Neuletakki : NewYorker / Paita : Bershka / Boyfrendit : H&M / Tennarit: Sportsdirect

Siinä siis pieni osa Tallinnan ostoksista jo käytössä. Nää boyfrend farkut on kans tosi tuore löytö parin viikon takaa. Ette ikinä usko mistä tarkemmin H&M:ltä!! No lastenosastolta poikien puolelta koko 164 ;D Kävin kaikki jyväskylän liikkeet läpi naistenosastoilta, ja kaikissa boyfrendeissä oli sama ongelma. Reisistä liian tiukat ja lantiolta löysät. Muttakun vetäsin nää jalkaan nii johan pomppas! Ja hintaa vaan 24,95€ Olin/olen ikionnellinen. Aattelin et mä oon jotenki hassun mallinen, kun ei mistää liikkeestä löytynyt mitään. JC:ssäkin myyjä toi varmaan yli kymmenet farkut mulle muttei vaan istuneet mulle. Onneksi löysin nämä! Eli vinkkinä muillekin, käykää H&M:n poikien osastolla jos etitte tämmösiä! 
Aattelin et tekisin noihin vielä reikiä ite, mutten taia uskaltaa.
Hyvät ovat nuinkin!

-Jenna-

4 kommenttia:

  1. toi sun tukka on niin kiva!! ♥
    ja haha hyvä että poikien puolelta löyty sopivat farkut :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihana! ♡
      No äläpä! En ois uskonu et oikeesti sieltä löytys mutta kyllä näin kävi ; p

      Poista
  2. Tosi kiva toi tukka! Ja oon kans nois pastellisävyis huomannu et valmiiks pastelliset hoitoaineet yms. ei kyl kovin helposti tartu. Mullon siskon tukkaan tällä hetkellä käytössä Directionsin Flamingo Pink + halpishoitoaine ja se on kyl ollu kaikista kokeiluista ehdottomasti paras pastellipinkkiin. Tulee vielä tosi edulliseks ku yhestä väripurkista riittää vaikka kuinka pitkäks aikaa :D

    VastaaPoista
  3. Tänksis! Joo tämä crestol merkkinen sävyte/hoitoaine ei ainakaan toiminut niinkun piti... Okei, en ookkaa kuullu tuommosesta merkistä. Pitänee ettiä käsiin jos ei muuten meinaa toimia! Itseasiassa just nyt päässä pyyhkeen alla colormask paintin flamingopink, en oo uskaltanu vielä kattoo minkä näköne pää on :D kohta sen näkee.

    VastaaPoista

Pidäthän kommentit asiallisena :)
Kiitos kommentistasi <3