maanantai 2. helmikuuta 2015

Tammikuun suosikit

Heippa! 
En oo AIKOIHIN köhh eli siis oon kerran aiemmin tehnyt kuukauden lempparit postauksen. Ilmeisesti mä en sit hirveesti kokeile uusia juttuja vaan pidän kestosuosikeista who knows.
Mutta tässä mun kootut suosikit viimekuulta + muutama kestosuosikki.

Vichy nutriextra vartalovoide

Tammikuussa ja yleensäkin tähän aikaan vuodesta mun iho huutaa hoosiannaa ja ei mitkä tahansa vartalovoiteet käy. Yleensä just aqualan L rasvat ym olleet käytössä tähän aikaan. Joululahjaksi kuitenkin sain vichy sarjan vartalovoiteen ja olen todella tyytyväinen ollut tähän. Ei tunne edes tarvetta rasvata joka ilta tällä, kun edellisen kerran kosteutus vielä tyyliin jäljellä. Kuten huomaatte purnukka vetelee viimeisiään..


Schwarzkopfin repair rescue sealed ends

Tää on meitsin toinen puteli tätä ihanaa ainetta! Vaikka tuubi on pieni (75ml) niin on todella riittoisaa. Laitan tätä ennen nukkumaan menoa vähän pyyhekuiviin tai voisko sanoa nihkeisiin hiuksiin pienen määrän ja tuote saa jäädä hiuksiin. Aamulla tämä mun luonnonkihara pehko on kesytetty aika hyvin ja ei ole sitä tavallista pörröä vaan sileät kiharat/laineiset hiukset. Tää ainakin lupaa sulkea kaksi haarsisia, mutta en usko minkään tuotteen sitä tekevän vaan se mitä ne tekee niin ehkäisee uusien syntymistä :)  Käy varmasti kaikille hiuslaaduille. Mutta siis voittaa kaikki mun silkkitipat ja öljyjenkin ohi taitaa mennä.


Nivea waterproof eye make-up remower

Tää on kestosuosikki. En oo käyttänyt mitään muuta silmämeikin poistoainetta vuosiin. Ainoastaan jos tuo loppuu ja ei ole vaihtoehtoja kotona. Tätä vaan saa nykyään tosi huonosti. Ei saa marketeista, sokokselta eikä anttilasta tai mistään pikkukaupoista. Mutta tokmannilta saa! Mähän en siis käytä veden kestävää meikkiä, mutta en ole koskaan tykännyt semmoisista ''vetisistä'' vanulappuun laitettavista meikinpoistoaineista. Oon aina tykännyt laittaa ainetta sormen päihin ja hangata pois ja sama on naaman puhdistuksessa. On oltava geeli tai vaahto, mutta ei vanun kautta. Ei toimi mun mielestä. Tän koostumus on sellanen rasvamainen/emulsiomainen joten toimii kuin nakutettu mulle! Toivottavasti ei lähde tokmanniltakin pois kun kaikkialta muualta lähtenyt :(


Lumene bright now vitamin c day cream

Vihdoin uskalsin vaihtaa kasvovoidetta. Ja hyvä, että tein niin. Tässä on ihana tuoksu, kevyt mutta kosteuttava koostumus ja tämä kuivuu todella nopsaan. Heleyttää ihoa ja toimii tosi hyvin meikin alla. Appelsiinin tai mandariinin mieto tuoksu. Musta tuntuu, kun oon tätä käyttänyt niin iho voi paljon paremmin kun garnierin sinisen voiteen kanssa



Cien color lip butter

Osa varmaan hoksasi merkistä että tämä tuote on LIDLISTÄ. Ja noussut ihan ykköseksi. Sävynä flirty coral. Tässä huulirasva/huulipuna kynässä on tositosi paljon pigmenttiä, mikä tekee siitä punan ja tositosi kosteuttava koostumus. Tää on talvella ihan super tuote, koska normaalit huulipunat ja jopa babylipsit kuivattaa mun huulia tähän aikaan. Tämä ei sitä tee. Ja ajatelkaa, hinta 3e 
Tää on mun korallipunista sitäpaitsi kaikkein nätimmän sävyinen. Vitsi kun tossa kuvassa ei nää hyvin tota sävyä.


Rannekello

Tää oli rakkautta ensisilmäyksellä :) Ruusukultaista kelloa olin jo pidempään haikaillut ja jouluna sain mieleisen Jonilta. Halusin yksinkertaisen ilman timantteja mutta kuitenkin näyttävän. Tää oli just semmonen. Love it love it <3 Tätä on tullut käytettyä PALJON.


Cutrin moisturism conditioner

Ostin tän jo helposti ennen joulua, mutta aloin käyttämään vasta myöhemmin vanhempien putelien tyhjennyttyä. Aiemmin mulla on ollut samasta sarjasta repairism sarjan shampoo+hoitoaine mitkä oli kans superhyviä, mutta nyt halusin koittaa kosteuttavaa. 
Tää tosiaankin kosteuttaa superhyvin ja tuoksuu tooosi hyvälle. Hehkutihehkuti vielä vähän. Semmoselle miedolle mustikalle. Pitää sähköisyyden loitolla ja hiukset eivät todellakaan takkuunnu tämän jälkeen. Plussaa ietty hinta-laatu suhde. Pullo on 950ml


Yli polvien ylettyvät sukat

Näitä on tullut käytettyä sallittua enemmän, mutta musta on ihana kotona pukea päälle pitkä lämmin neuletakki, nämä jalkaan ja rentoilla kotona silloin, kun siihen on aikaa. Arjen pieniä iloja ;)


Tohvelit

Joululahjaksi sain nämäkin. Kotona on välillä tosi koleaa, varsinkin kun aamulla nousee peiton alta. Taitaa olla sama usealla? :P
 Meillä ei ole lattialämmitystä niin nämä lämmitää mukavasti ja on ihanan pehmoset ja söpöt jalassa :) Viimekuussa kovassa käytössä ja käyttö jatkuu niin pitkälle kun tarvis.

Tällaisia lemppareita mulla viimekuulta. 

Tuliko joillekin aivan uusia tuttavuuksia tuotepuolelta?

-Jenna-

4 kommenttia:

  1. toi Repair Rescuen aine on ihan superhyvää ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nii on! Sais olla isompiaki tuubeja myynnissä :)

      Poista
  2. Toi sun blogin banneri on aivan ihana! ! :)

    elamanikuvina.blogspot.fi

    VastaaPoista

Pidäthän kommentit asiallisena :)
Kiitos kommentistasi <3