maanantai 23. helmikuuta 2015

Materiaalionnellisuus

Heipsan!

Mulla alko hiihtoloma perjantaina, en tiedä onks tääkin loma eri aikaan eri kaupungeissa? No mutta kuitenkin. Tein kuulkaas ihania löytöjä Saarijärven halpa hallista! Oi kyllä. En ois uskonut, että sieltäkin jotain tarttuis mukaan. Oltiin tulossa äitin kans mökiltä ja aateltiin poiketa siinä matkalla. En muistanut, että siellä on kaiken maailman ihania sisustus juttuja ja kenkiä ja vaikka mitä. Mä en nolostele ollenkaan sillä, että oon ostanut nää jutut halpa hallista. Musta on tärkeintä et ne jutut miellyttää mua ja mikään näistä ostoksista ei tosiaan ollut hinnalla pilattu. Mitä väliä on mistä ostaa kunhan miellyttää omaa silmää ja lompakkoa ;)


 Oon ettinyt just tollasia nilkkureita, joissa ei oo mun pituuteen nähden liikaa korkeutta. Nää teki mun jaloista niin sairaan sirot, että oli ihan must-have juttu. Tosi hyvät jalassakin vielä. Ja hintaa näille jäi 10e!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hintalapussa oli alkuperäinen hinta joku 40e, siitä oltiin laitettu ale lappu 20e ja kassalla huomattiin, että siitä otettiinkin vielä puolet pois. Jestas mikä onni <3

Nää vikat on siis yli polven mittaset sukat, joissa oli supersöpöt nauhat. Kotona kelpaa pitää noita pitkän neuleen tai sortsien kanssa. Hintaa tais jäädä 1e
Ostin myös vartalorasvaa ja meikinpuhdistusainetta.
Materiaalionnellisuutta havaittavissa täälläpäin <3

Mitäs tykkäätte halpahallin shoppailuista? ;)

Seuraavassa postauksessa aattelin kertoa Elumen väreistä. Kakkosella käytiin niitä ekaa kertaa läpi. Mutta mun päähän tungettiin sitä ekaa kertaa viime viikolla koulussa. Useat saattavat jo tietää mistä on kyse, mutta useat eivät ole välttämättä koskaan kuulleetkaan. 
Sellasia suunnitelmia :)

-Jenna-

4 kommenttia:

  1. jostain halpahalleista oikeesti saattaa löytää joskus vaikka mitä aarteita, eikä niitä oo hinnalla pilattu! :) oot löytäny just kivoja juttuja ♥ ja ootan innolla sitä Elumen-väri postausta! :)

    VastaaPoista
  2. Nojoo nyt löytyi :) Olin ihan äimänä, joskus pikkulikkana olin käynyt viimeksi tuolla niin eihän silloin mitään katsellut samalla silmällä kuin nyt.
    Hihii kiva kuulla! <3

    VastaaPoista
  3. Kivoilta näyttää! Itekin tulee kyl ostettua tollasist paikoista jos sattuu jotain kivaa löytämään. Kerran ostin tosiaan ~40e kengät kenkäkaupasta ja sit löysin samat kengät jostain tollasesta (en nyt kuollaksenikaa muista mikä kauppa se oli) 20e :D( Tosin ne oli kyl sen laatuset etten ihmettele, mut kyl ne yhen talven kesti. )

    Ja muaki kiinnostaa toi väripostaus!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! :) ja todellaki pitää käytttää hyväks jos edullisesti saa jotai koska sit ei häviä nii paljoo jos menee rikki. Ite pelkään kalliiden kenkien tai laukkujen ostamista siks just et joutus käsittelee niitä hirmu varovasti ja sitku menis rikki ni harmittas ihan sikana. Mulla on monet halpiskengätjotka on kestäny vuosia niin toivon noiltakin samaa, saa nähä ;)
      Joo mullaki käyny toi sama et löytäny just jonku kivan jutun kalliimmalla ja pari viikkoo ni sama on puolet halvempi..

      Jes kiva! :)

      Poista

Pidäthän kommentit asiallisena :)
Kiitos kommentistasi <3