tiistai 2. syyskuuta 2014

Flunssaa+hammasongelmia

Moikka!
Täällä kirjoittelee juuri kipeäksi tulossa oleva bloggaaja :( voiko noin ees sanoa? No mutta joo siis istun tässä kahet housut päällekäin, mun paksuin neule päällä, sen neuleen päällä karvainen aamutakki, villasukat jalassa ja huivi kaulassa. Ja palelee. Joka ikinen syksy tulen viimeistään syyskuussa kipeäksi, vaikka kuinka yrittäisi pysyä terveenä. Ottaa ihan älyttömästi päähän tämmönen. Jään koulussa jälkeen, en pääse treeneihin enkä salille enkä valmentamaan. NICE.
Siksi ehdinkin tänään tulla postaamaan, en olisi ehtinyt jos oisin terve. Puhuin just koulussa kaverin kanssa siitä, että tuleeko paineita jos ei ole esim viikkoon ehtinyt postata. Kyllä mulle vähän meinaa tulla, mutta koitan olla ottamatta turhaa stressiä siitä, kun tekemistä riittää muutenkin. Kirjoitan silloin kun on aihetta ja aikaa :) Tämäkin viikon tauko tuntui kamalan pitkältä, joku mut tänne kuitenkin aina vetää kirjoittamaan. Motivaatio?  Innostusta on ihan hirveesti, mutta aika on kortilla ja aiheetkin välillä. Mulle voi ihan aina tulla ehottelemaan aiheita vaikkei postaus liittyisikään siihen.

Nyt en tiedä mistä aloittaisin, kun tuntuu että on hirveästi tapahtunut kaikkea vaikkei todellisuudessa varmaan normaalia kummempaa mun arkea.


Käytiin viime perjantaina Emilian kanssa muotipäivillä/muodin yössä Jyväskylän keskustassa. Oli näytöksiä ja kaupat auki myöhään ym ohjelmaa. Käytiin coffarissa juomassa ilmaset vapaavalintaiset kahvit, kun mulla oli sellanen kuponki jolla sai ilmasia kolme. Otettiin yks tee, marianne kahvi ja vanilja latte. Namm <3
Keskustasta mentiin sitten Emilialle yöksi, Vilma tuli kans illaksi käymään. Katsottiin Millers leffa, mikä oli tosi hyvä. Syötiin liikaa herkkuja.. ja juteltiin kaamiasti. Oli oikein mukava päivä <3

Mallailin itselleni otsatukkaa yhellä peruukilla :D ei sovi yhtään! Näytän niinkun viis vuotta nuoremmalle! hui.
Ja vasemman alakulman kuvassa olen just lähdössä Jonin siskontytön 2v synttäreille. Nyt ei tullut syötyä liikaa, vaikka olikin ihanan superhyvät pöperöt! opin ehkä jotain viime kakkukesteiltä.

Muotipäiviltä lähti vain kaksi juttua mukaan: 

Oishan siellä ollut vaikka mitä, varsinkin bikbokissa, mutta hillitsin itseni kerrankin!
Kuvasin nyt myös takin, josta selitin hetki sitten+huivin jonka takin ostaja sai -20%


Näillä pärjää ainakin alkutalven, ennenkö paukkupakkaset tulevat.

Keräsin myös marjoja äipän kanssa toissapäivänä meidän takapihalta. Jos tekee mieli karkkia ja tietää että tulis ''morkkis'' karkkien jälkeen niin marjat on niin hyvä vaihtoehto! Mä ainakin tykkään hirveästi karviaisista niin noi on sitä hyvää naposteltavaa :)


Mulle on tulossa aika varmasti viisaudenhampaat molemmille puolille alas.. vaikee syyä mitään ja kolottaa kauheesti :( hyvin menee, kun flunssa pukkaa ja viisauden hampaat, jotka tappaa mut.. Hampaista puheen ollen. Mähän en oo koskaan tykännyt mun hampaista. En ikinä julkaise itsestäni kuvaa, jossa hymyilisin suoraan kaikki hampaat kameraan. Aina vasen puoli edellä kuvissa, koska siitä kulmasta hampaat näyttää SUHT normaaleilta. Kaverit on aina silleen: ne on persoonalliset ja ei niihin kiinnitä huomiota! en tosiaan oo samaa mieltä. En oo koskaan ollu. Rupesinkin miettimään, että paljonkohan tulisi maksamaan mun oikeelle puolelle etuhampaan viereisen hampaan uudelleen tekeminen tai ns täyttäminen. Nykyäänkin peittelen mun naurua, kun ei tunnu yhtään hyvälle :( Rakokin etuhampaiden välissä häiritsee jonkin verran.. Kumpa sitä oppisi hyväksymään purukalustonsa niin pääsis halvalla. Mutta eihän tässä olla kun koko elämä näitä vihattu. Saa nähdä mitä teen.
Nyt kuitenkin teen sen, että julkaisen kuvan mun ''nauruhymystä'' oli kyllä melkonen kynnys laittaa toi kuva. Mutta eikös pelot kannata selättää ainakin jossain vaiheessa?

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/11005849/?claim=q4cvdpufzqh">Seuraa blogiani Bloglovinin avulla</a>


-Jenna-

6 kommenttia:

  1. Oi jene ihanaa! Näytät just nii kauniilta ja iloselta tossa kuvassa ja voin kertoo et ei näytä hampaat edelleenkää pahalta♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ♥ oon kuullu ton aika monesti! Ihana kun jaksat olla tota mieltä vaikka mä en vieläkää :):(

      Poista
  2. voi kun toi viimenen kuva on ihana!!! :) näytät niin aidon iloselta :)
    paranemisia, ei oo koskaan kivaa olla kipeenä :( ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mä oikeesti nauroin siinä ni oli kivaa ilmeisesti ^^ kiitos♥ ja koitan parantua, vaikka mikä sitä nyt edistäis :/

      Poista
  3. Ymmärrän, et se häiritsee sua ittees, mut en mä vaan ois kiinnittäny asiaan mitään huomioo tai ainakaa aatellu sitä sen enempää jos et ois maininnu, joten ei ne todellakaa pahalta näytä vaan nätti on hymy! Ja jos satut joskus kattoo jonku mallin tms. hampaita ni ei nekää kaikki mistää pepsodentmainoksista oo. ((:

    Mullakin oli tässä just ikäviä ja kipeitä hammasongelmia. Piti ottaa hammas pois, joten mun suorat ja yhtenäiset hammasrivit (enkä silti koskaa kehtaa hymyillä nii et hampaat näkyy) pääsee ajanmyötä vinksallee just sen takia, ku mulle ei kuulemma tuu viisaudenhampaita alas. :d

    VastaaPoista
  4. Nii sehän siinä onkin kun itse kiinnittää tietysti asiaan huomiota kun on omapurukalusto kyseessä. En mäkään mun kavereissa nää mitään vikaa jos sattuvat tukkaa valittamaan tai mitä tahansa itseensä liittyen! Ja kiitän kannustavasta kehusta ♡

    En millään haluis et hampaita pitäs repiä.. mut tietty jos vaivaa ni olo helpottuu. Sä tiiät ilmeisesti hyvin mistä puhun kun kerran on edessä mahdollisia vinksa hampaita :/ mutta eikait sekään 100% varmaa ole? Luulis ettei se haittaa vaikka niitä ei alas tuliskaa niin noin paljon! :o toivotaan et on ihan höpöhöpö puhetta ;)

    VastaaPoista

Pidäthän kommentit asiallisena :)
Kiitos kommentistasi <3