tiistai 15. heinäkuuta 2014

Phonepics

Heii
Niinkun otsikko kertoo tässä postauksessa tuleepi nyt puhelimen antia, mutta ei ihan 100 prosenttisesti.
 3 kuvaa järkkärillä jos nyt hifistelemään aletaan :P


1. Sunnuntain asua pikkuvilaus, tykkäsin tosi paljon tuosta yhdistelmästä, farkkuliivi teki asusta paljon käytännöllisemmän ja vähemmän ns juhlavan. Hametta näkyy erittäin vähän, mutta sellanen perus harmaa tiukka pikkuhame :)

2.Ollaan Jonin kanssa käyty ahkerasti salilla kesästä huolimatta, tietenkin tekis mieli olla pihalla kun on nätit ilmat, mutta 1-2h päivästä on pieni aika mikä tulee käytettyä hyvin!
Eilen salilla oli 25 astetta lämmintä.. eli ei paljoa vaadittu siihen, että tulis hiki.

3. Vilma toi mulle amerikasta aivan ihanan napapaitulin! <3 selässä tuossa on sellanen reikä. Vilmalla meni ekaks amerikassa päälle 2 viikkoa ja sitten lähti vielä kesätöihin lappeenrantaan 2 viikoksi :D eli puolet kesälomasta meni ihan muualla ja oli kiva nähdä pitkästä aikaa ja vaihtaa kuulumisia <3

4. Oon väkertänyt kynsien parissa normaalia enemmän lähiaikoina, tuntuu ettei yhtään osaa olla ilman lakkaa! Mä veikkaan, että tää buumi on tullut koulussa käydyn rakennekynsi kurssin seurauksena :) Kuitenkin ne kynnet kesti silloin 5-7 viikkoa niin oli tottunut, että kynnet on aina nätit.


5. Ja ei niistä kynsistä sen enempää :D

6. Oon innostunut instagramista ihan liikaa ja tekis mieli kokoajan ladella sinne kuvia :D miksi lähdinkään siihen mukaan? en kyllä osaa katuakkaan.
Tuossa kuvassa olen just lähdössä ajotunnille, ajokertoja on enää 3 jäljellä ennen inssiä ja teoriakoe on jo ensiviikolla! apua! 

7. Meikkaaminen tuntu hassulta, kun sitä ei ole tehnyt oikeastaan koko lomalla. Iho voi miljoona kertaa paremmin kuin säännöllisen meikkauksen aikoihin! 

8. Olen tänä kesänä tehnyt 2 erilaista rippikampausta mun valmennettaville :) ja helinällekin pitäisi serkkunsa häihin keksiä jotakin, ja ollut kyllä leikkauksien ja värjäyksienkin kannalta suht työläs kesä!


Nyt on tukkakin hyvän värinen :) noh vuosihan sitä ollaan vaalennettu.

 Miettikää hetki tummahiuksiset varsinkin,  jos olette vuoden tai kaksi tunkeneet aina tummaa väriä kutreihinne ja päätätte sitten vaalentaa, että onko se se väärti, että joudut luultavasti luopumaan puolet edellisestä mitasta, kunto kärsii puolella tai enemmän, hiuspohjan kunto kärsii ja hiuksia luultavasti irtoaa/katkeaa normaalia enemmän.

Mulle kävi niin, mutta kun olen tähän pisteeseen päässyt niin en harkitse kyllä tummaa vuosiin! Mä todellakin toivon etten saa mitään idioottia päähänpistoa ja tee sitä. 
Vaaleissa on kyllä paljon enemmän ylläpitämisvaikeuksia ja hoitotuotteita tarvitaan enemmän, mutta kyllä mä tykkään tästä vaaleesta  :)

Toivepostausta en ole vieläKÄÄN saanut aikaiseksi, kun en ole  päättänyt mikä sen videon aihe olisi. Kun ei tullut sellaista yksi ylitse muiden ehdotusta. Kyllä sieltä joku tulee kumminkin ja pitäs varmaan laittautuakin sinä päivänä, en mielellään meikitöntä jennaa halua tänne höpöttelemään. En tiedä häiritsisikö teitä, mutta mua ainakin xd on se kumma miten riippuvainen siitä meikistä pitää olla kun mennään ihmisten ilmoille.. Kunhan annatte mulle aikaa videon tekoon, se tulee kyllä :D

-Jenna-

4 kommenttia:

  1. Olet kovin kaunis ystäväiseni♥ ja sun hiukset kyllä näyttää kivalta! Mä oon suunnitellu et haluisin oman värin takasin :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos sinä myös <3! Ja kiitos myös hiuskehusta ;) no sit sulle hommataa oma väri! ^^

      Poista
  2. Höpöhöpö, sitä vartenhan se insta on et sinne saa kippaa niin paljon naamakuvia (tai mitävaan) ku ikinä ehtii. (Fb on se mis kytätään kuinka usein kukaki laittaa kuvia) :D!

    Munki tekis hirveesti mieli nyt taas kesällä vaalennella mut ku tiiän et palaan tummaan kuitenki jossain vaiheessa niin... :D

    VastaaPoista
  3. Nojuu tottahan tuo, mutta tuntuu vaan kauheen tyrkylle kun kokoajan niitä sinne latoo xD

    Joo sinuna en sit vaalentais jos tosiaan tiiät että palaat vielä tummaan, kuitenkin tukkaa tappava prosessi aina niin mieluummin pitäsin hyväkuntosen tumman :)

    VastaaPoista

Pidäthän kommentit asiallisena :)
Kiitos kommentistasi <3