sunnuntai 6. huhtikuuta 2014

Paul micheliä ja höpöttelyä

Pöö
Päätin istahtaa kirjoitteleen, kun nyt on aikaa. Suunnitelmat meni uusiks kun tuli vähän lämpöä ja eräs tulehdus :( liikunta jäänyt siis vähälle tällä viikolla mikä harmittaa. 
Noh sitten kun taas oon kunnossa niin jatkuu!

Tytöillä oli torstaina kisakatselmus = kenraalinäytös ennen kisoja
Ja terveenä oli vain viisi tyttöstä :( No mutta tytöt vetivät hyvän suorituksen muusiikin särinästä huolimatta. Oli muuten tosi huono musantoistolaite.. Ja mun sukunimi sanottiin väärin. mur. Eihän suoritus oikeasti niin hyvältä näytä ilman kahta tyttöä, mutta kisoihin saadaan täys kokoonpano näillänäkymin.


Seuran työntekijä otti kasan kuvia kaikista joukkueista ohjelman aikana, mutta tämä oli mielestäni ainoa julkaisukelpoinen :D suurin osa tärähtäneitä tai hassun mallisia, mutta tää oli ihan ok vaikka asennoista/ käsistä huomautinkin treeneissä.
Viikon päästä sitä ollaan sitten matolla. Hui. Mutta ilmaisu on parantunut tytöillä huimasti tällä kaudella!

Käväsin eilen Mintun kanssa gigantissa, kun sen piti ostaa uus puhelin, se osti saman kun mulla ^^ ja sieltä mentiin keskustaan. Oli nimittäin pakko päästä sokkarin hiusten hellimisviikoille! tiesin että paul michelin tuotteet on nyt kans alessa ja lähin lähinnä metsästämään kyseisen sarjan super seerumia

Hihii oon niin tyytyväinen!! Normi hinta 27e minkä takia en oo sitä viittinyt ostaa, mutta nyt 16e ja rapiat!! <3 kokeilin jo eilen illalla kosteisiin hiuksiin, ja aamulla oli kyllä supersileät ja olivat kuivuneetkin nopeammin. Yleensä mulla on kostea tukka aamulla herätessä, mutta nyt oli kuiva. Sisältää myös lämpöösuojan. Ja tuoksuu sairaan hyvälle :3

Oon kans etsinyt kevään uutta trendipunaa eli oranssia itselleni, mutta ostin vahingossa ihan nude/luonnollisen punan 3+1 päiviltä jokunen viikko sitten, se näytti kädellä nimittäin korallisen oranssilta. Ei siinä hyvän värinen sekin on ja aion käyttää, mutta ei oikeastaan näy yhtään :( Joten ostin nyt oikein ihunan oranssin

Maybeline 10e sokos
Nyt ei menny hutiin onneks. Anteeks mun kynsien kunto, ei aina voi ehtiä niitäkin laitella.

Lähetään ens viikon keskiviikkona luokan kanssa taitaja kisoihin lahteen katselemaan ja kannustamaan meijän koulun yhtä kampaaja opiskelijaa kuka siellä kisaa. Sen työ on aika hieno. Pitänyt itse suunnitella väri, kampaus meikki ja koriste ja se oli asunkin sille nukelle suunnitellut itse ja tuotattanut vaatetuspuolella. Melkosen työn on tehnyt, arvostan kyllä tollasta motivaatiota. 
Meidän luokalla sellaista harvoin näkyy, tuntuu monesti että itse on se kuka on aina paikalla ja ketä oikeasti kiinnostaa. On siellä muutama muukin ketkä ovat yleensä aina, mutta mulla on varmaan koko luokasta vähiten poissaoloja. Oon kyllä oikeesti sillon vaan pois jos oon kipee. No haluunpahan hyvväksi tällä alalla ja mua kiinnostaa. Vaikka tietyt tunnit ottaa päähän mutta oon siellä silti.

Tehtiin keskiviikkona omavalintaiset juhlameikit ja piti ottaa sellainen pari kenen kanssa ei aiemmin ole ollut ja piti kokeilla jotain uutta. Mä oon yleensä aina tehnyt janikalle ja janika mulle ja tyyliin perus ruskee/harmaa linjalla menty värimaailmoissa. Olin Sitten Pihlan pari ja tein sille sellasen neonpinkki+musta ja mitähän kaikkee siihen tuli, niin kesti kyllä mun osalta tuplasti kauemmin ja ei siitä samanlaista tullut kuin siinä kuvassa mistä otin mallia mutta ihan ok kuitenkin, opekin sanoi et tärkeintä on kokeilla ja yrittää :)
Pihla teki sit mulle värimaailmaltaa valosan sinisen/turkoosin meikin paksummalla rajauksella ja siitä tuli musta tosi kiva. Ettei aina sitä tuttua turvallista ruskeaa ja ohut rajaus.

Kuva otettu siis puhelimen etukameralla eli laatu on mitä on, mutta tykkäsin tosta kovasti!
En oo ite noin taitava tekemään rajauksia toisen silmiin, omiin on niin paljon helpompi kuin toisen :/
Noh treeniä ja treeniä noitten kanssa!
Huomenna taas maanantai, enää tämän viikon jälkeen yksi jakso ja sitten on kesäloma!

-Jenna-

4 kommenttia:

  1. Ihanan keväisen värinen toi huulipuna. :)

    http://fashiontipsy.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti, Siks mä sen ostinki ;) tykkään tosi paljon <3

      Poista
  2. Tota hiustuotetta on kyl kehuttu paljon! Täytyy ehkä itsekin ostaa sitä joku päivä testiin.

    Toi huulipuna näyttää muuten aika täydellisen sävyiseltä! Mä oon tällä hetkellä ihan hullaantunut oranssin sävyisiin puniin. :>

    Milla / millamainen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo oon nyt käyttäny kolme kertaa ja on iha huippu hiustuote! Tulee varmaan olemaan iänikuinen tuote mun tököteissä! :)

      Ja sitä se onkin! Pysyy myös yllättävän hyvin. Tuun kans ite varmaan ostamaan vielä muutaman eri oranssinsävyisen kun ovat niin herkullisia värejä ;)

      Poista

Pidäthän kommentit asiallisena :)
Kiitos kommentistasi <3