keskiviikko 19. helmikuuta 2014

Uutukaisia purkkeja

Heipsan, työharjoittelu loppui maanantaina ja tiistaina oli vapaapäivä, joten nukuin pitkään ja käväsin salilla missä satutin selän ja nyt en voi kyykistyä/nojata yhtään eteen ja melkein jokaisessa asennossa on paha olla. Viime yönäkin tuli nukuttua ehkä 1h kun ei voinut kääntyä ilman sitä kamalaa pistoa selässä :( GO MINÄ!
Mutta yleenä nämä selkävaivat hellittää alle viikossa.. toivotaan että tämäkin.
Mutta siis asiaan
Sain työharjoittelupaikasta valita minkä vaan shampoon ja hoitoaineen palkkioksi, en aluksi oikeasti meinannut kehdata ottaa mitää, mutta patistelujen jälkeen sitten otin xp
Valitsin tigin korjaavan/superkosteuttavan shampoon+hoitoaineen

En siis ole vielä testannut, mutta tuoksu on niin hirveen herkullinen ja en ole kuullut näistä muuta kuin hyvää.

Tämä mun oli oikeastaan pakko hankkia, koska tämä kampaaja, kuka omistaa liikkeen missä olin niin huomasi, että hiuksissani on rautaa/metallia. Tämä shampoo poistaa siis hiuksesta muotoilutuotteet ja kaiken ylimääräisen ja jopa sen metallin. Oonkin ihmetellyt aina kun raidoitetaan mun tukkaa, niin raitalaput ovat aina kauhean kuumat mikä johtuu metallista hiuksissani.. Mutta tätä saa siis käyttää vain kerran viikosssa tai kerran kahdessa viikossa. Ero oli huomattavissa heti, kun viimeviikolla raidoitettiin mun tukka. Laput eivät lämmenneet yhtään ja tukka ei katkeillut. Ihan loisto tuote siis niille kellä on talossa metalliputket ja aikomuksena vaalentaa tukkaa tai jo ennestään vaalea tukka. Alkaa ajan myötä nähkääs vihertämään. Moni varmaan tämän jo tiesikin.

Kaksi uutukaista nivealta. Käytin aiemmin meikin puhdistukseen clearasilin puhdistus vaahtoa/geeliä, mikä jätti ihon hyvinkin punoittavaksi ja kireäksi. Nyt halusin siis ehdottomasti jotain muuta ja päädyin kokeilemaan kuivan/herkän ihon puhdistus vaahtoa ja voin sanoa ettei ole ollut koskaan näin hellävaraista ja tehokasta puhdistustuotetta minulla käytössä :)! Tuoksusta vielä plussaa!

Oli kans pakko päästä testaamaan tämä nivea in-shower huuhdeltava kosteusvoide. Tästä tulee mulle kyllä pitkä aikainen tuote. Ei tarvitse erikseen pestä, kuivata, rasvata, odottaa ja sitten vasta pukea. Vaan ensin pestään normaalisti saippualla ja huuhdellaan ja sitten vaan levitetään ja huuhdellaan ja voi saman tien pukea ja iho on älyttömän pehmeä ja ei jälkeäkään kuivuudesta, enkä nyt liioittele yhtään! Ainakin mulle toimii jos ei muille ;)

Ja vanha kosteusvoide (nivea aqua sensation) vetelee viimeisiään ja halusin vaihtaa garnieriin. Käytin ennen garnierin vihreää putelia, mutta nämähän uudistuivat jokunen aika sitten niin olin vähän pihalla mikä mulle kävisi. Otin normaalille/sekaiholle soveltuvan voiteen. On oikein kevyt koostumus ja ei jätä rasvaista tunnetta :) Aika saman tyylinen kun se vanha vihreä, mutta eri värinen ja tuoksuinen.
Tälläsiä purnukoita tälläkertaa!

Ja pakko hehkuttaa vielä suomen parisprintin kultaa ja suomi-venäjä pelin voittoa!! huhhuh mikä päivä urheilun puolella! GO suomi GO!

-Jenna-

6 kommenttia:

  1. Muistat varmaa ku valitin sulle joskus että mun hiukset on ihan oudot aina kauheen ainemäärän jälkee nii tuo raudan poistoaine vois varmaa olla ihan hyödyllinen ;)

    VastaaPoista
  2. Joo muistan kyllä! Mut sulle kävis varmaa iha syväpuhistavaki, sulla ei välttis rautaa oo ni et sitä vaikutusta tarvii mut syväpuhistavaha heivaa kaikki kans sieltä tukasta pois paitsi jos ois sitä rautaa ni ei sitä, mut vois aluks kokeilla iha sitä syväpuhistavaa ;)!

    VastaaPoista
  3. Nii ih :(( oon vähä hosu tän selän kanssa..

    VastaaPoista
  4. En oo koskaan kuullukkaan tuollasesta rautaa hiuksista poistavasta shampoosta! :o Kaikkea sitä keksitäänkin :D Hyvä juttu (Y) Ihanaa ku jaat tietoo tuosta :)

    VastaaPoista

Pidäthän kommentit asiallisena :)
Kiitos kommentistasi <3