keskiviikko 26. helmikuuta 2014

Jenna on taas hankkinut kaapin täytettä

On kyllä niin ihanaa olla lomalla! Tää on mun juttu ehdottomasti, kun niin harvoin saa vaan olla <3
Salilla tietty käyn sentään^^
Eilen kans juhlittiin kullan synttäreitä niillä ja mennään vielä tällä lomaviikolla leffaan ja syömään :)
Eilen vein centrumin kirppikselle kolme säkkiä mun vanhoja vaatteita, toivottavasti ne nyt menee, kaikki myyn oikeastaan 50snt-5eurolla, joten luulis menevän. Kaikki on vielä aika hyvässä kunnossakin.
Mut hei mulla ois teille esiteltävää :)
Kävin Vilman kanssa muutama päivä sitten kirpparilla.fi:ssä laukaantien varressa ja sieltä löytyi ylläri ylläri paitoja. Älysin tässä, että unohdin kuvata yhden neuleen :( se oli kuitenkin pitkä ja harmaa ja lämmin mikä oli edestä voiko sanoa leikattu aki? :D kuitenkin.

Kävin kans mintun kanssa shoppailemassa mut itse oli tarkotus ostaa vaan muutama juttu ja kaikki itseasiassa löytyi :)

toi kauluspaita on samalta kirpparilta samaan aikaan, mutta ton huivin ostin H&M:ltä ja vaan 7,95!!! cubukselta olin katellu jonkun aikaa samanlaista, joka oli 18e niin tohon olen erittäin tyytyväinen ja se on muksan muhkea ja pehmonen.

 kokoa 44 ^^H&M

H&M

Nämä pitkät paidat siksi, että omistan muutamat musta/harmaa/valko kuvioiset legut ja eihän mulla jestas sentään ollut yksiväristä pitkää paitaa muutakun harmaa ja valkoinen joista tuli legujen kanssa yöpukufiilis.. Mutta ei enään! :) 

Vilassa oli hyvä tarjous noista ihan älyttömän venyvistä farkuista. 54,95e kahdet farkut joten otettiin Mintun kanssa molemmille omat :) Värejä oli siis muitakin ja voisin melkein verrata noita Dr. denimeihin. 

Sitten ai että vihdoin sain hankittua sen mikä jokaisen naispuolisen pitäis omistaa. Musta laukku :D voitteko uskoa ettei mulla ole koko pienen elämäni aikana ollut mustaa laukkua!
Mutta nyt löysin tai oikeastaan minttu sen mulle bongas ja tää on mun new love<3

En ole mitenkään merkkilaukkujen ym perään, oli vain haussa musta, simppeli kultaisilla yksityiskohdilla varustettu bägi ja siinä se nyt on <3 loveitloveitloveit!

Älysin etten ole ottanut itsestäni aikoihin kuvia :D
viimeksi musta taitaa olla kuva tuossa mustikkatukka postauksessa peilinkautta otettuna ''hutasukuvana''
Joten innostuin sitten muutamat räpsäsemään.


Cosmo tuli just postilaatikkoon joten meikä jatkaa lomailua ;)

-Jenna-


6 kommenttia:

  1. superihana toi keltanen paita!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitti! Mäkin tykkään kun se on niin raikas ja kesäinen :3

      Poista
  2. Nyt on pakko sanoo ihan tällee btw et noi ginan pinsetit on parhaat joihin oon ikinä törmänny! :D Mutta tosi kivoja vaatteita oot löytäny.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo siis olin kuullu/lukenu blogeista et on ihan sairaan hyvät ja kun meni ginaan niin olihan noi nyt otettava kun hintaakin vaan se 1, 95e
      Ja kiitosta! :)

      Poista
  3. oot tosi kaunis ja hyvä kirjottamaan ! tykkään sun blogistas, ja kivoja kuvia on !

    ikuisesti-nuori-ja-vapaa.blogspot.fi

    VastaaPoista

Pidäthän kommentit asiallisena :)
Kiitos kommentistasi <3