keskiviikko 5. helmikuuta 2014

Tammikuun lempparit

Noniin, nyt sitä ollaan sitten kipeänä. Täällä päin riehuu aikamoinen flunssa aalto.. Viikonloppuna pitäis olla terveenä, kun on valmennettavien kisakallion leirin toinen osa. Noh vielä muutama päivä aikaa parantua..

Mutta nyt kun mulla ei tässä tekemistä ole ollut niin aattelin tehdä viimekuun lempparit postauksen :)!

Cosmon vois kyllä laittaa jokaisen kuun lemppareihin jos näitä postauksia rupeis jokakuussa tekemään / kerkeämään/ muistamaan :D mutta mikäs parempaa varsinkin näin kipeänä upota sohvan pohjalle ja juoda jotain lämmintä ja lukea cosmoa :3


 Cubuksen pipoa on tullut varsinkin tammikuussa käytettyä sallittua enemmän, kun oli kovat pakkaset! Toi on kiva myös, kun sen saa joko pidettyä tuollaisenaan tai taitettua tuon reunan.

Iki ihana tangle teezer <3 en enää muita harjoja käytäkkään. Onhan tämä mulla jo kauan ollut, mutta käytän ihan joka päivä. ''Repii'' puolet vähemmän hiuksia kun normiharja.

Mun hiusten kunto on parantunut ihan älyttömästi, kun en enää tupeeraa nutturaa, vaan käytän donitsia. Sitäpaitsi donitsilla sen saa tehtyä minuutissa ja siitä tulee symmetrinen. Tupeeratessa kestää kauemmin, se vahingoittaa tukkaa ja joutuu monesti tekemään useampaan kertaan, että tulee hyvä ja tupeerattu saattaa myös lässähtää/sojottaa puolessa välissä päivää. Nykyään suoristan ehkä hiukset kerran viikossa jos silloinkaan ja pesen vain joka toinen päivä. Tukka ei edes rasvoitu jos olisin kaksi päivää ilman pesua! Kannattaa totuttaa tukka siihen ettei pese joka päivä, suosittelen kovasti!



Mun molemmat adidas treenitakit <3 Punainen on uutukainen, mutta tullut jo testattua salilla. Mä oon treenitakeissa jotenkin vaan ihastunut adidakseen. Ei esim kelpaa nike tai puma :D onhan mulla sitten jotain perushuppareita mitä käytän myös salilla, mutta nämä kaksi ovat ihanan värisiä, laadukkaita ja käteviä salilla sillä huppua ei ole joten se ei ole tiellä eikä roiku mitään kiristysnyörejä missään. UH <3
Näitä kerääntyy mulle varmasti vielä monia värejä :P (huom pikkuhiljaa)


DKNY:n hajuvettä tuli käytettyä tammikuussa varmaan joka päivä. Ja käyttö jatkuu edelleen :) ihanan raikas ja tyttömäinen tuoksu <3

Olen teetä juonut jo pitkään, mutta tammikuun pakkasiltoina/päivinä tuli litkittyä normaalia useammin. Liptonin nuo kaikki maut ovat hyviä, mutta viimekuussa taisin kuluttaa eniten blue fruit teetä :)

Toivottavasti piditte tästä postauksesta! katsotaan tuleeko näitä multa sitten joka kuussa vai harvemmin. Tekin voitte tietysti vaikuttaa! 

Nyt koitan edistää parantumista!

-Jenna-



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pidäthän kommentit asiallisena :)
Kiitos kommentistasi <3