keskiviikko 15. toukokuuta 2013

Se on startti!


Heips!
 Vihdoin sain nyt perustettua tän blogin ja melkosta säätöö tää olikin... Onneks rakas ystäväni Minttu autto ja tässä ollaan! ;) Eli pieni esittely nyt vaikka tuossa sivussa se näkyykin kun tutkiskelee.
 Eli tosiaan -96 syntynyt tyttö Jyväskylän peräkylästä Tikkakoskelta oon kotosin. Elämään kuuluu viikottainen lenkkeily+kuntosali treenaus. Käyn Jyväskylän ammattiopistossa hiusalaa ensimmäistä vuotta, joka on tietty nyt loppumetreillä. Valmennan myös joukkuevoimistelua nyt kolmatta vuotta kai? en oo nii tarkasti laskenut mutta tykkään siitä mitä teen ja on ihana nähdä tyttöjen intoa treeneissä ym.
 Oon siis itse ex-joukkuevoimistelija ja lopetin sen vajaa vuosi sitten ja on vähän ikävä ollut lajia ja siihen kuuluvaa jännitystä mutta hyvin oon selvinny vaikka lajista irtautuminen oli vaikeeta. Nyt oon entisen joukkueen YKKÖSFANI ja liikutun kyllä joka kerta kyyneliin, kun nään niitten kisaohjelman :,)
No joo sitten hengaan kavereitten- ja rakkaan poikaystävän kanssa :)

VIHDOIN saatiin värjättyä mun tukka koulussa! näyttää kuvissa vähän punaselta mutta oranssi oli tarkotus ja se kyllä tasoittuu siihen vielä! ;)
viimekesän kuvamatskua rakkaan jonin kanssa :)

Laitan myöhemmin sitten postauksia salitreeneistä ja mistä vaan mitä mieleen juolahtaa ja jos nyt lukijoita tulee niin sa aina laittaa toiveita kehiin! ;)



-Jenna-


6 kommenttia:

Pidäthän kommentit asiallisena :)
Kiitos kommentistasi <3