torstai 23. toukokuuta 2013

Rahan menoa ei voi estää..

Heipsan! 
niikun otsikko kertoo niin olinpa koulun jälkee ostoksilla... lupasin (nojoo sovin ITTENI kanssa) etten osta ainakaan kuukauteen mitään, mutta juu eiköhän sitä sitte tarttunu vähä muutaki mukaan ku ne mitä lähin hakemaan. Tarkotuksena oli siis ostaa sortsit juoksemisee ja uuet urheiluliivit, jotka ovat tuossa kuvassa ja tykkään niistä paljon :)

Ois ollu yhet niken sortsit kans mitä olin aikasemmi kattonu mut ne ois maksanu sen 30e joten iha hyvät nuoki on ku kuitenki halvalla saa nikeihin verrattuna :)
Sitten tota menin ja ostin kahet sortsit... muttakun ne oli niin ihania molemmat ja oma sortsitilanne on vähä huono. Nyt jos oikeesti saisin luvattua ja vaikka lyyä vetoo et en osta mitää kahtee kuukautee nii sit en varmaa ostaskaa mitää. Vois ihan OIKEESTI yrittää koska tätä menoo mulla ei oo rahaa kesän lopulla yhtää.
only 16,90e
cubus
19.90e
Mutta nyt mulla on hyvät sortsit enkä kadu mitään! :D

nyt sanotaan ostoskasseille heipat hetkeks!
Nyt on kyllä poikettava täysin aiheesta mutta toissapäivänä koulussa oli ihan sikahyvää ruokaa! se oli joku juhla ateria mutta  en tiiä minkä kunniaks :o? Eli oli kanaa ja curry kastiketta, riisiä ja sitte ihan älyttömän hyvää salaattia ja jätskiä <3 oli iha pakko ottaa siitä oikee kuva.
hain myöhemmin lisää katkarapu salaattia jota ei kuvassa oo mutta oli hyvää :P
Sitten toinen asia mikä mua on alkanu taas häiritsee nii mun herkkujen syönti... aina kun tuun koulusta nii pitäs olla jotain hyvää saatavilla. Oon yrittäny nii että kerran viikossa sais syyä karkkia tai muuta hyvää mut ei siinä pysy. Ennen pystyin pitämään kolme kuukautta karkkilakkoa ja muita mutta nykyään en kyllä pystyis mitenkään :/ Eihän se sinäänsä haittaa kun liikun kuitenkin tosi paljon mutta häiritsee vaan kauheesti ettei tästä vaa ala tulee semmone tapa mistä ei pääse yli.. Ja tuosta kuvassa olevasta paketista muuten karkkia riittää, mutta en oo ainakaa itte sitä ostanu! se on hyvä puoli. Nyt pitää ottaa itteensä niskasta kiinni ja iha kunnolla!
Kaikkee voi syyä kohtuudella. Ja pitää muistaa liikkua. Se ei oo mulla ongelma mutta muillekkin kellä meinaa olla taipumusta samaan nii liikkukaa, se auttaa :) Tulee pirun hyvä fiilis kovan suorituksen jälkeen!
mun paras kaveri koulun jälkeen..
Lauantaina ois sitten kaverin 18v pippalot ja niistä voin sitte kirjotella jos järkevää juttua tulee.. krhmm..
Ja veljen valmistujaiset sitten onko se nyt ensimmäinen päivä vai 31 kuitenki nii sitte tulee kyllä syötyä ja vähä liianki hyvi mut ei se juhlissa haittaa ;)! äiti on jo kokeillu erilaisia naposteltavia ja kakkuja tulloo ja kaikkee.

Salille meen tänään vielä sen jälkeen kun oon käyny vetämässä reenit nii vuorossa keskikroppa. Ja tosta nyt tuli mieleen et mä eilen enne nukkumaan menoo päätin et meen lenkille aamulla kello 7.00 mutta jotenki ei yllättäny, että enpä jaksanu nousta kun vois nukkua vielä 45min. Talvellaki sain raahattuu itteni kaheksalta salille jos koulu alko myöhemmi mutta nyt ei vaa jaksanu ku tuntu nii raskaalta. Mutta aamulenkit enne aamupalaa ois parhaita ainakin rasvanpolton kannalta mutta en sitten tiiä eroaako niin paljoa normilenkistä mun kohalla. Yleensä käyn siinä ilta 8-puol 9. Kyllä mä vielä joku kaunis kesäpäivä lähen aamu 7 juoksee! Tavotteet pitää saavuttaa eikös? :)



Hyvää loppuviikkoa! :)

-Jenna-

2 kommenttia:

Pidäthän kommentit asiallisena :)
Kiitos kommentistasi <3