lauantai 13. helmikuuta 2016

Kollaasien muodossa

Moikka!
 Kokosin itselle tällä hetkellä mieluisia juttuja kollaaseiksi. Kipeänä oon taas. Tossa puoltoista viikkoo sitten olin vasta. Joten aattelin piristää mieltäni näillä inspiraationtuojilla.

Tosiaan ''laatikkotakki''on ollut jo mun listalla pitkään ja itseasiassa oon just ton kyseisen takin laittanu wishlistille. Katotaan vaan millon saan hankittua. Macin huulipunia en myöskään vielä omista, mutta sävymaailma niissä jotenkin kiehtoo. Tulis nyt kevät enemmän niin tarkenis ohuemmalla takilla! noh nythän on vasta helmikuu..


Isohkoja neuleita on nyt mulla ehkä se 3 kappaletta. Nahkalegut vaan puuttuu! Ja konssit :D on mulla konssien näköset kenkulit muttei konssit kuitenkaan. Musta ne vaan on niin massat. Anteeks en halunnut ketään loukata. Mielipideasioita nämäkin. Katotaan vaan niin mullakin jalassa keväämmällä ;D


Hauskaa. Pastellisävyt just nyt menossa pois muodista niin mä tykästyn niihin entistä enemmän. Oon tosissani kevääks miettiny pastellin vaaleenpunasta tugee. En sillälailla kyllä hiusmuodissa ole koskaan kulkenut tietääkseni. Kokeilen ja testailen semmosia juttuja mitkä tuntuis itsestä kivalta. Ihan sama vaikkei se vaaleenpunanen nyt ois in. Mulla on muutamaan otteeseen ollutkin vaaleenpunaseen taittava tukka, mutta pysynyt vain sen pari pesua kun halunnut ottaa varman päälle ettei sitten kaduta. Noh tunnetusti pastellisävyt on aika vaikee ylläpitää ylipäänsä.
Tykkään myös ihan tositosi vaaleista hiuksista (ei kuitenkaan tyvestä latvaan vetyperoksidiblondista) Ja toisaalta myös pehmeistä liukuväreistä. Harmaa on myös jees ja tullutkin testattua. Sininen ja lila on sitten vasta hetki sitten tullut edes mieleen että entä jos joskus? Koska elämä on oikeesti liian lyhyt yhelle ja samalle hiusvärille/mallille. Pitäis vaan uskaltaa ja repästä.



Tämmöset hiukset ja kuteet miellyttää tällähetkellä.

Onko kellään samoja mieltymyksiä kun mulla?

-Jenna-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pidäthän kommentit asiallisena :)
Kiitos kommentistasi <3