sunnuntai 20. syyskuuta 2015

Mietteliäänä

Heippa kaikille!

Tässä tais tulla mun pisin tauko ikinä. Luulisin. Melkein kuukausi. Mä oon miettiny kovasti tätä mun blogia ja sen tarkotusta. Käyny ajatukset laidasta laitaan mutten oo päätynyt mihinkään. Mä tykkäisin blogata vaikka joka ikinen päivä jos mulla ois aikaa <3 Nyt ongelmana on tosiaan ollut ajan puutteellisuus, koska oon oikeesti ollut tosi kiireinen. Oon käyttäny sen ajan ystäviin, töihin ja valmennukseen. Blogi jää ihan viimeseks.. Mun pitäis nyt saada uutta puhtia tähän touhuun, mutta sitä ei tunnu mistään saatavan, kun aika on rajallinen kun mikä. Myös tietokone ongelmia on ollut. Rakastaisin kuvailla asuja ja postailla niitä, myös suosikkeja kuukausittain ja vaikka mitä. Tuntuu vaan liian raskaalta välillä tosissaan. Videoitakin tykkäisin tehdä. Musta tuntuu muutenkin, että mulla on elämässä semmonen ei kiinnosta vaihe menossa. Tuntuu vaan et haluis maata kotona ja vaan olla. Onko se tää syksy vai mikä??

Mä tiivistän nyt kuitenkin mun kuulumiset kuukaudelta. En varmaan saa mitenkään kerrottua enkä muistakaan. Mutta kuvat kertovat ehkä enemmän tässä vaiheessa.Puhelin matskua.


1. Ja 4. Kampaustestauksia. 2 ja 3 Mentiin mun synttärien jälkeisenä viikonloppuna syömään kamujen kanssa ja lahja niiltä oli mulle se et ne tarjos miun syömiset <3 Osasivat yllättää!


 Tukka lyheni vielä himpun lisää ja viihdyn tosi hyvin!


Tehtiin mun äipälle Jonin kanssa tommonen salmiakki leivos!
Pohjalla on murupohja, välissä salmiakkia ja päällä valkosuklaata!
Oli oikein hyvää ja vähän normaalista poikkeevaa! 

Aina niin ihanaa mustikkapiirakkaa<3 Samoilta kahvitteluilta. 


1. Emppua oli ihana nähdä <3 Välillä sitä unohtaa miten ihania ystäviä on ympärillä :3 Käytiin Keskustassa syömässä streetfoodia taikurissa. Oli hinta-laatu suhde kohdallaan, palvelu tosi mukavaa ja ystävällistä! Suosittelen. 
2. Oon shoppaillu jonkin verran. Ehkä kosmetiikkaa enemmän. Kynslakkoja muutaman, tuon kuvan topin, Aivan ihanan ylikokoisen kaulahuivin asos.com nettikaupasta ja just tein tilauksen sheinsidelle josta tilasin korvikset, ihanan rennon neulemekon ja pikkumustan. Eivät oo saapuneet vielä mutta odotan innolla!
3. Ollaan käyty Jonin Kanssa Sunnuntaisin pitkällä lenkillä ja juostu harjun portaita! Se on kyllä tehokasta. Ei reidet toimi yhtään, kun kuus kertaa ne juoksee. Alamäessä ei ns jarrut toimi, kun kramppaa vaan. Se on just hyvä fiilis, kun tietää et on tehny jotain! :D 

Eilen yönä oltiin Juhlimassa Helinän ja Eevan kakskymppisiä ja meillä oli kivaa, vaikka mä ja minna meinattiin vähän väsähtää. Yleensä kyllä jaksan, mutta niinkuin sanoin nyt on joku ihme syysväsy päällä.


Mä haluisin kuulla mitä mieltä lukijat on siitä, että pitää tämmösiä taukoja? 
Mä nyt en oo koskaan ollutkaan mikään päivittäinpostailija tyyppiä, mutta se 1-2 krt viikkoon ehdin ennen postailla niin nyt tahti on hidastunut reilusti. Pitäiskö tämmösen ihmisen pitää blogia ollenkaan vai kirjottaa just sillon kun on asiaa ja jaksamista? Kiinnostaako ketään siinä vaiheessa jos juttua tulee harvoin. Itselleni hoen kokoajan, että omaksi iloksi kirjoittelen, mutta kyllä sitä vähän kiinnostaa mitä muutkin on mieltä. Ootte silti pysyny lukijoina mikä on ihanaa nähdä ja lämmittää sydäntä omalla tavallaan :) Mehän ollaan vaan ihmisiä ja elämässä on vaiheita jolloin ei kaikki ihan mee niinkuin strömsöössä.

-Jenna-

4 kommenttia:

  1. Voi Jenna ♥ Kirjottele just niin usein ku ehditjaksathaluat, täällä odotellaan sua ja ymmärretään jos aina ei ehdijaksahalua kirjottaa! Tää on kuitenkin sun blogi, ja vaikka perjaatteessa jokaisen pitäis kirjottaa omaks ilokseen, niin oon kyllä sitä mieltä että kyllä jokainen vähän miettii mitä lukijat ajattelee. Kirjota aina kun ehdit, sulla on ihana blogi ja sitä on kiva lukea ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voivoivoooi mä liikutuin tällä puolella :,) mut ilosella tavalla. Oon kokoajan yrittäny omaks iloks mutta kyllä siellä taustalla on tosiaa aina ajatuksissa et mitäs nää lukijat nyt ym.. pitäs oppia olemaan ittelle vähemmän vaativa ja just sillon kun on sitä motivaatiota ja halua yms niin kirjoittaa just sillon eikä väkisin väännä jos ei sitä asiaa ole. Tää on yhtä opettelemista ittensä kanssa että lopettais sen ressaamisen ja paineen tuottamisen ittelleen. Mutta nyt taas eteenpäin suunta ja päivä kerrallaan, sun kommentti lämmitti tosi paljon ♡ :,)

      Poista
  2. Tällein harrastuspohjalta ei oikeesti tartte ottaa stressii postaustahdista! En ite ees muista millon viimeks oisin postannu :D Tottakai siel on aina ne pari lukijaa jotka ei jaksa seurata, mut se on ehkä jopa ihan hyvä ettei postaa liian usein ni ei erehy siihen "söin puuroo ja menin kouluu"-meininkiin. Puhelimelle saa myös sen blogger-sovelluksen jolla postauksia voi kirjottaa vaikka bussimatkalla tms vähän kerrallaan ja lisätä vaan kuvat, jos semmonen tuntuu itestä toimivalta. :) Ei sit taas kuitenkaa kannata pakottaa itteensä kirjottamaan jos ei huvita.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei tarviiskaan ja sitä mäki oon muille bloggaajille hokenu ja ittelle ja silti ressaan siitä pahiten ite. Puhut ihan täyttä asiaa ja ite pitäs välillä kans pysähtyä ja miettiä et mikä nyt on tärkeintä ja missä on järkee ettei juurikin lähe sille söin puuroo menin kouluun linjalle ; D
      Joo mä oon tietonen siitä sovelluksesta mutten hlö kohtasesti tykkää kirjottaa puhelimella tai tabletilla et mulle se kone on se juttu :)
      Joo joskus mulla olikin semmosta pakkomeininkiä et vaadin itteeni kirjottaa vaikkei huvittanu ja eipä niistä koskaa hyviä tullu.. sen ehkä oppinu että mieluummi pieni breikki kun väkisin väännettyä tekstiä

      Poista

Pidäthän kommentit asiallisena :)
Kiitos kommentistasi <3