tiistai 19. elokuuta 2014

Sekametelisoppapostaus

Moi!
Aattelin vaan tulla höpöttämään. Eli periaatteessa en ole nyt yhtään suunnitellut mitä tästä postauksesta tulee, mutta katsotaan. Kuvia mulla on vähän ;) en oo muuten ikinä tehnyt postausta missä ei olisi yhtään kuvaa! Musta ne on vaan niin tylsiä. ymmärrän tietty jos kamera ois rikki ym, mutta ei itse tulisi mieleen tehdä sellaista enkä myöskään itse tykkää lukea postausta ilman kuvia :D kumma pakkomielle.


Syksy masentaa. Tänäänkin satanut kokonaisen päivän. En tykkää yhtään. Eilenkin palelin viltin alla ties kuinka kauan ja tänään koulussa hyrisin ja hytkyin koko päivän, kun meidän kaikki tunnit tässä jaksossa on kellarikerroksessa.. kellarirottia oikeen ollaan. 
Treenit on alkaneet joukkuevoimistelun parissa luistaa ja alkaa jo sujua hyvin. Kunto on selvästi parantunut, mutta myös negatiivista asiaa kuuluu tähän :( Penikat rupes jo eilen oireilemaan. Eli samat vaivat kuin 2 vuotta sitten. Hyppiminen tekee pahaa. Onneksi mun uudet zeropointin kompressiosäärystimet, mitkä juuri sain Jonilta lahjaksi ovat vähän helpottaneet vaivaa. Tulee jännä olo kun pistää noi jalkaan. Jalat silleen keventyy jänskästi ;) Mutta noista on oikeasti paljon hyötyjä. Kannattaa käydä lukasemassa zeropointin sivuilta.

Meillä on nyt siis välineenä nauha ja saatiin eilen upo uudet nauhat vanhojen tilalle. Pitää leikata metri pois ja sitten vielä värjätään tuohon mustia raitoja.
Ohjelma on oikeastaan hutastusti jo nyt valmis ja pian alkaa armoton hionta ja kohtien tarkentaminen. On kyllä ihana olla taas mukana <3 niin iso ikävä ollut. Vaikka onkin saamarin rankkaa välillä niin kuitenkin lähtee aina hyvillä mielin pois ja takaisin taas innolla.
En varmaan ole tänne kertonut vai olenko? Eli sterellat joukkue loppui jota valmensin viime vuoden yksin ja Helinän kanssa edelliset 2 vuotta. Osalle tuli uusia tuulia eteen ja tyttöjä olisi jäänyt liian vähän ja osalla oli vähän isompia vaivoja. 
Otimme nyt Helinän kanssa uuden joukkueen ja ensimmäiset treenit olivat eilen. Meillä on ihanat 11 reipasta pikku voimistelijaa nyt ja aloitamme ihan alusta. Ollaan niin intoa täynnä! Treenaamme pienten kanssa aluksi 2 kertaa viikossa. Sellaisia voimistelu kuulumisia :)


Meillä on taide- ja kulttuurikurssilla, josta muutaman sanan mainitsin jokunen postaus sitten niin nyt ollut muutama kuvaus tehtävä. Käytiin kuvanäyttelyssä ja piti ottaa kuva muutamasta itseä miellyttävästä kuvasta ja tehdä kuvarinnastus. Valitsin itse maisemataulun, jonka nimi oli siipi. Neuvottiin, että kuvan ei tarvitse olla samanlainen kuin näyttelyn otos vaan se voi olla myös muu sanaan liittyvä juttu. Mä näin siiven sitten tällä tavalla


Tadaa eiks oo taiteellista? Veikkaan että kelpaa :)
Toinen tehtävä oli kuvata oma huone ja siinä pitäsi olla jotain mikä on itselle tärkeää tai ominaista. Sitä kuvaa en vielä ole ottanut. Mutta mietin, että kuvassa pitää olla Joni sängyllä, puntti ja voimistelujuttuja. Siinä mulle ominaisia asioita :D

Alla on Vilman tekemä synttärikortti <3 Vilma tekee aina kortit käsin. En ikinä ole saanut Vilmalta kaupasta ostettua korttia. Näkee aina vähän vaivaa :)


Sain Vilmalta ja Teresalta tuon ihanan Bomber takin <3 Voi jestas mä tykkään siitä! Katsoin jo alkukesätä ginasta kukkakuosista bombertakkia ja ihastuin silloin jo ihan liikaa, mutta en ostanut, sillä ajattelin hakea sen viikon päästä en muista miksi. Mutta eihän niitä sitten enää ollut. Siitä lähtien ollut kovasti mielessä. En osannut yhtään arvata, että vilma ja teresa keksisi ostaa mulle saman tyylisen takin! Tästä mä tykkään vielä enemmän kuin siitä ginan versiosta, kun on tällänen turkoosihtava pohja. Kiitos vielä jos tätä luette <3
Sain samaisilta naikkosilta myös aivan ihana bikbokin kukkakuosisen t-paita, jossa oli avoin selkä. Siitä tuli het mun lemppari lyhythihainen. 

Ja kaikki varmaan tuntee jo tässä vaiheessa babylipsit ilman esittelyä. Mulla on vasta yksi, eikä musta näitten hamstraajaa tule vaikka ihania ovat :) kun yksi loppuu ostan toisen jne :P eli sai paikan mun luottotuotteista. Tää Pink Punch on just passelin pinkki ja tuoksuu niin mielettömän hyvälle.

Mä en sitten saa minkäänlaisia videoita tehdyksi, koska meidän kone menee ihan sekasin näistä videonkäsittelyohjelmista. Ois varmaan aika ostaa uus. Tää on niin tupattu täyteen meikäläisen kuvia kaikesta. Ja onhan tällä jo ikääkin. Ja videon tekemiseenkin mulla on niin miljoona mielipidettä. Tiedän, että mun blogia lukee paljon enemmän porukkaa ketä tuossa palkissa on. Anonyymejä tuttuja ja puolituttuja ja tietysti ihan mulle tuntemattomia mikä on päivän selvää. Mutta en tiedä alkaisko mua kaduttamaan se joskus, että laitoinpahan nettiin musta videon, jonka koko maailma näkee. Kirjoittaminen ja kuvien latominen on mulle aivan sama, mutta video tuntuu niin kaukaiselta jutulta ja en tiedä haluisinko näyttää itseäni kaikille näille keille en välttämättä haluaisi. Ihan sama mitä siinä tekisin, idea olisi sama.

Näin saatiin minun sekasikiöpostaus päätökseen.

-Jenna-

2 kommenttia:

  1. Pinkkimusta nauha? ei paljoo väriteema muutu viimekeväästä :D javoii harmi sun penikat:( hyvä sekasikiö! Ps en oo koskaan kuullukkaan babylipseistä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on livenä enemmä fuxia :) ja voivoi penikat :( pukuun ei tuu mustaa! Ps sä tuut aina vähä myöhäs ;3

      Poista

Pidäthän kommentit asiallisena :)
Kiitos kommentistasi <3