perjantai 17. tammikuuta 2014

Kolme kampausta tältä viikolta

MOI
Tuun nyt ihan pikapikaa postaamaan pikaisen aiheen, kun pitää kohta lähtee valmentamaan. Toivottavasti kukaan ei nyt ärsyynny, kun tulee het kampauksia edellisen perään, mutta tää on nyt vähän niinkun ajankohtaista mulle :D En kauheesti oo kerenny väkerrellä noita, kun on ihan oikeita asiakkaitakin ollut joka päivä.
Eli kolme kampausta kuluneelta viikolta tässä:


 Mallailtiin Vilman wanhojen kampausta ja tohon tulee ihan pieniä muutoksia ja sitten timanttipinnejä vielä :)

Tää viikko on mennyt aika kiireellisissä merkeissä TAAS ja on niin kauheen pimeeetä!
Onneks päivät on jo pidentyneet yli tunnilla ja valoakin näkyy paljon päivällä, mutta ei enää silloin kun oon kotona :( 
Huomenna tulee postaus mun uusista purnukoista ja pulloista, ahhh ne tuli vihdoinn! Oon ihan shampoo+hoitoaine friikki. Voisin joskus kuulkaa tehdä sellasenkin postauksen missä ois mun kaikki shampoot ja hoitoaineet xd en kehtaa kyllä. Niitä alkaa jemmaantua nimittäin kohta niin paljon ettääääh.. voisin nyt olla ostamatta yhtikäsmittään tukkatuotteita :D Ostin mä kaks meikkituotettakin.
Nojoo nyt on jo kiirus! Hyvät viikonloput <3

-Jenna-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pidäthän kommentit asiallisena :)
Kiitos kommentistasi <3