sunnuntai 5. kesäkuuta 2016

Lakkiais-ja Valmistujaishumua

 Heipsan, nyt on Joni valmistunut Ammattikoulusta ja Minttu Lukiosta! Niitä juhlistettiin sitten tänään. Mintulle menin siinä puoli viiden maissa ja seiskalta oli meillä Jonin kahvittelut. Kakkua siis masu pömpöllään!
 Sitä pitää syödä sillon kun on näitä juhlia. Sää nyt ei ehkä lämpimin tai kirkkain ollut, mutta säästyttiimpä sateelta.
Mintulla oli kyllä huippu todistus! Kateeks käy kun en itse pahemmin koulussa loistanut (lukuaineissa) :P
En herkuista ehtiny kuvia ottaa, kun Mintulla oltiin jo aloitettu ennen meikäläistä herkut niin en jämistä viittiny kuvia ottaa. Mutta hyviä oli kaikki. om. nom. 

Muutama kuva juhlasista alhaalla. Meillä sit menee kuvailut aina omiin juttuihin ja pelleilyks tietyn ajan jälkeen. Ja hymyily sattuu naamaan :D


Tässä kyseinen poskien puutuminen.

Onnea vielä miljoonasti Mintulle ja nyt kohti uusia tuulia <3 

Jonikin suostu valmistujaispäivänään poseeraamaan mun kanssa, mikä on hyvin harvinaista. Joten onnea Joni vielä <3
On niin mukavaa olla iloinen toisten puolesta. Tuntuu et oon lähiaikoina (vuoden sisään) oikeesti oppinu olemaan onnellinen toisten puolesta. Jopa niin, että itse ihan innostuu ja iloitsee niin että kyseinen henkilö, jonka puolesta olen iloinen saattaa hämmästyä mutta hyvällä tavalla! En tiedä osaanko selittää tätä niinkuin haluaisin. Mutta ihanaa on kun muillakin on ihanaa :D


Mä jään kohta lomille! Kymmenes päivä vika työpäivä ja sit kahen viikon loma. Mulla meni nyt toiset kaks viikkoo lomia alta pois koska.. vaihan työpaikkaa. Siitä lisää myöhemmin :)! Mutta oon tyytyväinen jo kahdesta viikosta. Joillain ei valitettavasti oo sitäkään. Kerkiää vähän ladata akkuja ja käydäkin jossain! Suunnitelmia kyllä on, mutta se mitä oikeasti saa aikaan niin jää nähtäväksi! :)

Onnea vielä KAIKILLE koulunsa päättäneille, ja ihanaa lomaa kellä se nyt alkaa! :)

-Jenna-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pidäthän kommentit asiallisena :)
Kiitos kommentistasi <3