perjantai 13. toukokuuta 2016

HIS WORD

Heips!
Tää postaus mun on pitäny jo pidempään tehdä. Parempi nyt kun ei koskaan!
Eli tätä oli jonkinverran liikkeellä viimevuoden puolella blogeissa. 

Eli Jonilta kysyttiin kysymyksiä 25 kappaletta, joihin hänen piti vastata niin hyvin kuin osasi ja minä annan oman arvioni/ korjaan vastauksen jos tarve vaatii. Ihan mielenkiintoista näin 5,5 vuoden jälkeen tsekata tunteeko tuo minua olleskaan! Varoitus pitkästä postauksesta!
Startataampa.

1. Jos hän  katsoo telkkaria, mitä sieltä tulee?
J: Salkkarit tai Amerikan Unelmavävy.
Mä: Aivan oikein. Unelmavävy kylläkin harmiksi päättyi jo! :(

2. Minkä kastikkeen hän valitsee salattiinsa?
J: Joku sinappinen se luultavasti olisi.
Mä: Nojuu luultavasti sinappinen tai joku ns kreikkalainen tai caesar kastike mitä näitä nyt on :)

3. Mikä on hänen inhokkiruoka?
J: Keitot, aina sama näpinä.
Mä:  Ei voi yleistää! tykkään lohikeitosta, kasvissosekeitosta, pinaattikeitosta, kanakeitosta jne! Ainoo varmaan jauhellihakeitto mistä en niin välitä. Mutta oikea inhokkiruokani on janssoninkiusaus. HYI.

4. Menette ulos illalliselle ja drinkille, Mitä hän tilaa?
J: Pannupizza ja drinkkinä varmaan mansikkaivanov tai perus lonkero.
Mä: Pannupizza on kyllä jees! Tai sit joku pasta tai piffi. Mutta hyväksyn! Jos drinkistä puhutaan niin joo mansikka ivanov tai cosmopolitan. 

5. Mikä on hänen kengänkokonsa?
J: ööö apua! Varmaan 39-40?
Mä: all most. 38-39 ;)



6. Jos hän keräilee jotain niin mitä?
J: Iittalan astioita jos jotain.
Mä: Joo! nyt on turkoosi teema sarja aika hyvin kasassa. Katotaan mitä seuraavaksi.

7. Mitä hän voisi syödä päivittäin kyllästymättä?
J: Kraavilohta!
Mä: siihen en kyllä kyllästy. om. nom.

8. Minkälaista musiikkia hän kuuntelee?
J: Sekalaista, kaikki menee. Riippuu tilanteesta. Pääosin ulkomaista. Jotain toplistoilta.
Mä: Juu nappiin osui. Ketään lemppari artistia en osaa nimetä itsekään. Paitsi Justin Timberlake ja chris Brown on kyllä aika kärkisijoilla.

9. Minkälaisista elokuvista hän pitää?
J: Komediat, Romanttiset, jotkut sotaleffat ja kaikki missä on channing tatum..!
Mä: Jep. Toiminta on välillä kans tosi jees.

10. Minkä väriset silmät hänellä on?
J: ootas! (naurua + pohdiskelua) siniset!?
Mä: Pitäskö huolestua? :D siniset joo (tarkemmin siniharmaat jos hifistellään)



11.Kuka on Hänen paras ystävä?
J: Vilma ja Helinä varmaan.
Mä: En kategorioi ystäviäni oikeastaan koska en halua olla ilkeä ketään kohtaan ja haluan kohdella kaikkia tasapuolisesti ystävinä :) Hyviä ystäviä on paljon! Jossain vaiheessa viettää aikaa enemmän just tiettyjen kanssa ja sitten tulee vaiheita, kun on kiire ja tuntuu ettei ketään meinaa ehtiä näkemään!

12. Asia mitä usein teet mistä hän ei pidä?
J: Härnään, Jätätn vaatteita lojumaan kuten Jennakin tai tyyliin mätkin tyynyllä ohtaan xp
Mä: Kuka nyt härnäämisestä liiemmin välittää :D rajansa kaikella. Mutta joo osui oikeaan.

13.Missä hän on syntynyt?
J: Jyväskylässä keskussairaalassa.
Mä:Osu ja uppos. Hieman turha kysymys tänne väliin.

14. Jos leipoisit Hänelle synttärikakun, millainen se olisi?
J: Eiköhän se ois joku keksipohja kakku.
Mä: Nom. Lovetan juustokakkuja keksipohjalla.

15. Minkä parissa hän viettäisi mielellään monia tunteja?
J: Mun kanssa <3 ;P + kavereiden ja perheen kanssa. Urheillessa ja valmentaessa. Salkkareitakin menis kyllä maratoonina useamman tunnin ajan jos vois katsoa. Tykkäis lorvia ulkona jos nätti ilma :)
Mä: Aikas nappiin meni. 



16: Mitä hän osaa erityisen hyvin?
J: Mättää herkkuja! Niitä kyllä uppoo jos on tarjolla. Suklaalevy on hävinny alta puolessa tunnissa ym. Myös tuhlaa ja pihtaa samaan aikaan. Ristiriitaista.
Mä: Jos herkkuja on esillä niitä on tietääkseni lupa syödä :P Ja joo oon kyllä pihi, mutta riippuu asiasta niin oon valmis tuhlaamaan. (sisustus,. vaatteet..)

17. Mikä on oudointa ruokaa mistä hän pitää?
J: Silli tuli ekana mieleen.
Mä: Itsellenihän sitä on naperosta asti tarjottu niin sehän on safka muiden joukossa mulle. Uudet potut ja silliä. nam :D

18. Mitä Kolmea asiaa hän kantaa aina mukanaan?
J: Puhelin, avaimet ja purkkaa.
Mä: Näin se taitaa olla

19. Mikä saa hänet ärsyyntymään?
J: Minä xp ja se jos on hyvä keli ja on iltavuoro töissä samana päivänä. Hankalat asiakkaat myös.
J: Muunmuassa nuo. On varmasti paljon muutakin mikä ärsyttää, mutta lista vois olla loputon!

20. Entäs piristymään?
Minä ::) (itsevarmuutta havaittavissa), Ystävät, perhe, aurinko ja hyvä ruoka.
Mä: Ei lisättävää.



21. Ketä Julkisuuden henkilöä hän ihailee?
J: Helppo, Channing Tatum.
Mä: + Bradley Cooper on kanssa ok

22. Millainen Hän on Tyttöystävänä?
J: Mursu/Frank, luotettava, hölmö, hauska, puhelias, iloinen (yleensä), Häslääjä.
Mä: Häsläys tulee geeneissä ;D Muuten olen kyllä otettu!

23. Milloin hän tapasi vanhempasi?
J: Tarkkaa päivää ei nyt osaa sanoa. 2010 Marraskuu tai aiemmin.
Mä: En oo merkannu kalenteriin itsekään kyseistä päivää :D

24. Mikä on hänen uusin villityksensä?
J: Ei sillä taida nyt olla mitään menossa?
Mä: No eipä selvää mitään oo. Mattapuniin oon ihastunut ja nuden sävyihin.

25. Millainen on hänen kotilook?
J: Rento. Haluaa farkuista eroon heti kun tulee töistä. Ei kuitenkaan kollareita käytä.
Mä: Trikoot tai sortsit jalkaan ::)

Näin saatiin tämä päätökseen. Vähän jotain uutta tänne mun saidille :P

Joni tosiaan toipuu leikkauksesta, siksi kepit kuvassa. Kolmatta viikkoa nyt.
Toivottavasti ajallaan paranee ja hyvin.

Mitäs mieltä tämän tyylisestä postauksesta?
Tätä oli ainakin kiva tehdä :)!

-Jenna-




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pidäthän kommentit asiallisena :)
Kiitos kommentistasi <3