torstai 20. elokuuta 2015

Synttärimeiningit

Moikka

Pidin tuossa tosiaan mun 19 wee päiviä oikeana syntymäpäivänä elikkä 15.8 joka oli sopivasti lauantai. Kivasti kokoontui porukkaa illan aikana ainakin käväsyn merkeissä jos ei muuten! Päivä'llä pyysin isovanhempia ja porukat kahveille. Illalla sitten tosiaan kamuset.
Tein jo perinteiseksi tullee banaani-juustokakun tarjottavaksi päivällä ja taiteilin luovasti banskusta tuon iän tuohon keskelle kakkua :P heh. Mutta tuo on kyllä himputin hyvän makunen kakku <3 siitä ei pääse yli eikä ympäri.


Sain pikkupläjän kortteja ja vihdoin meidän parvekkeelle vähän värinloistoa kukkien merkeissä! Nyt se ei oo niin karun näkönen. Ja näistä kukkasista pidän huolen !

Sitten lahjaksi sain sukulaisilta+porukoilta lahjakortin, jotta saan ostaa pyörän! Vihdoin. Onhan mulla jopo, mutta sillä joutuu vispaamaan niin kauheasti kun ei ole vaihteita. Hain pyörän eilen ja satulaa ei oltu nostettu mun korkeudelle niin pikkasenko oli rankkaa polkea töihin ihan nipussa xD huhhuh mikä hapotus reisissä.
Mutta tänään mamma kävi työkaverinsa kanssa nostamassa mun satulan, kun eihän mulla työkaluja ole. Kyllä muuten rullas hyvin! Vihdoin pääsen töihin mukavasti!

Muita lahjuksia sitten tässä alhaalla.


Velipojalta sain tabletin <3 Tässä yhdistyi siis valmistujaislahja, tuparilahja ja synttärilahja. Olen ollut tähän ihan supertyytyväinen. Akun kesto on ihan huikea ja muutenkin niin älyttömän kätevä vehje! Olen ikuisesti kiitollinen tästä ;)


Jonilta sain toivomani VS:n suihkeen ja vartalorasvan. Nää on niiiiin unelman tuoksuset! Sain inspiksen näihin kun haistoin kerran Helinän varastoista tätä kyseistä tuoksua niin huhhuh! En oo ihanampaa tuoksutellut! Toivottavasti muistan säästellen käyttää ettei heti lopu! :D

Sitten sain kamuilta suklaata, servettejä, skumppaa ja ihanat iittalan lyhtyset! Kiitos jokaiselle muistaneelle <3

Yöntullen jatkettiin meiltä keskustaan päin. Oli tosi kivaa siihen asti kunnes tanssilattialla reivatessa polvi päätti lähteä paikaltaan. Just niin mun tuuria. Eivät mene urheillessa, mutta kaikessa muussa arkisessa tai näköjään ei niinkään arkisessa. Jes jes. Siinä sitten kyykistelin kippurassa maassa ja kaverit kyseli mikä tuli. Ei siinä auttanut kun mennä istumaan ja hengailtiin vielä hetki. Kaverit jäi vielä reivaamaan ja mä lähdin Jonin ja yhden sen kamun kanssa meille päin. Syötiin vähän pizzaa joskus kolmelta yöllä ja jutskailtiin siihen asti kunnes tälle yhdelle saapui kyyti. Mutta muuten tosi kiva ilta ja yö ja kokonaisuus :D Mutta jäipähän jotain muistettavaa näistäkin synttäreistä. Pitänee polvituet laittaa baariinkin nykyään..


-Jenna-

2 kommenttia:

  1. Ihanan näköinen kakku, varmaan tosi hyvääkin ! :) Ja kivoja lahjoja oot saanut :)

    VastaaPoista
  2. Tänks, Joo toi on super fresh kakku! ja samaa mieltä oon lahjoista, kaikki oikein käytännöllisiä. (varsinkin suklaat :P)

    VastaaPoista

Pidäthän kommentit asiallisena :)
Kiitos kommentistasi <3