tiistai 7. huhtikuuta 2015

SHORT HAIR DREAMS

Moikka :)

Mulla ei oo nyt mitään suunnitelmia, kun tulin tänne kirjottamaan. Aikaa on nyt ihanasti tänään kun pääsin jo neljältä. Ulkona paistaa arska vieläkin ihanasti ja se tuo niin paljon energiaa mun päiviin <3
Toivottavasti kaikilla oli kiva pääsiäinen!

Me käytiin tosiaan leffassa Jonin kanssa kahtomassa american sniper ja oli kyllä hyvä. Nolotti kyllä vähän kun myöhästyttiin vähän silleen näytöksestä että mainokset oli ehtiny alkaa ja olin sitte varannut paikat ihan seinän vierestä tokaylimmältä riviltä... mutta kuvassa näytti, että siinäki ois käytävä, mutta sali oli niin pieni että siinä oli vaan yks käytävä.  Nojuu siitä sitten koko rivi ylös ja käveltiin sinne perälle. Kiitoksia hoin jokaiselle tyypille siinä rivissä kun joutuivat nousemaan xd 
Mutta joo se oli hyvä leffa. Loppu tosin hyvin haikee, eikä oikee tienny mistä puhu sen jälkeen, kun perustu vielä tositapahtumiin niin jotenkin vaan jäi pohdiskelemaan asioita sen jälkeen.


Mä haluisin tehdä jonkun kivan postauksen tai videon, muttakun en tiedä mistä.. Ja videoiden kanssa oon niin käsi, että siitä ei välttis tulis mitään niin en voi niitä lupailla :( 
Ehkä vielä joku kaunis päivä. 



Mulle tuli eilen hirvee hinku lyhyisiin hiuksiin! Katoin kaikkia ihania leikkausvideoita ja kuvia ja voi että kyllä mä niin tuun tän mun letin katkasemaan valmistujaisten jälkeen!

(pinterest)

Tuossa muutamia ihania lyhyitä hiusmalleja. Tietty turvallisin ois toi kolmas kuva ensin :)
Mutta sen tiedän, että lyhyt kyllä mulle käy jos se kävi ala-asteellakin :D Ja sillon oli ihan  superlyhyt.. Kasvojeni muoto on ovaali ja ovaalille käy oikeastaan kaikki. Nyt ei tarviis todellakaan kyniä sellaiseksi kuin pikkulikkana, vaan just puolipitkän ja lyhyen välimaasto. Mulla menee järki tähän mun nykyseen tukkaan, kun mullahan on luonnontaipuisa tukka, joka on luonnostaan pörröinen. Niin näin puolipitkänä/pitkänä tää ei asetu ilman suoristusrautaa hyvin. Kyllä mä tätä pidän paljon ihan omalla kiharalla, mutta en viihdy silloin hyvin. Leijonan harjaksi kuvailisin lyhyesti. Ei tää enään niinkään ole huonossa kunnossa, vaan pörröinen ja siihen mulla kyllä on nyt ne superhyvät kerastasen shampoo ja hoito. Mutta lyhyenä tää ois paljon mielenkiintosempi ja tyylikkäämpi. Sitäpaitsi HIUKSET KASVAA. Joten mikäs siinä. Vuodessa nuokin kuvien lyhyet oisivat mun kasvulla jo 12cm pidemmät. Jos oon kuuennella uskaltanu tyyliin puoli kaljuks leikata niin miks en nyt usklataisi leikata tyylikästä hiusmallia jota osaisin nykypäivänä oikeasti laittaakin. Ei tarviis tuskailla tän pehkon kanssa.
Näin.

-Jenna-


4 kommenttia:

  1. sulle vois kyllä sopiakkin lyhyet hiukset!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti :) Kyllä ne sopis jos niitä osaa vaan laittaa! ja kasvojen muoto just ym huomioon ottaen

      Poista

Pidäthän kommentit asiallisena :)
Kiitos kommentistasi <3