torstai 12. maaliskuuta 2015

PIKA

Hei
Pikakuulumisia hiphei. On vähän kiire just nyt, mutta oli aivan pakko päästä tänne, kun tuntuu että siitä on jo ikuisuus!
Anteeksi jos teksti sisältää kirjoitusvirheitä, korjaan ne vaikka myöhemmin!


1, 3, 4 juhlittiin kaverin 19 wee synttäreitä. Itse synttärisankarin kanssa ei tullut kuvaa otettua. Oli niin paljon porukkaa. Vähän kans sumusesti illan pippalo asua. Laatu 10!
2 kuvassa eilen hankittuja kisameikkejä. Eilen meillä olikin ensimmäinen kenraalinäytös isolle yleisölle. Oli kiva päästä taas esiintymään. KISAT VIIKON PÄÄSTÄ! omg. Mun ig:stä voitte käydä kahtoon aikaan saamat puvut kokonaisuudessaan. Löydyn: Jennajanikah nimellä.


Ginasta tuli ostettua maailman mukavimmat farkut. Farkkujen nimi ALEX. En ois uskonut että matalavyötäröiset käy mulle. Mut nuo ei kyllä mitkään perusmatalat oo. Mutta maailman mukavimmat freddyjen jälkeen. Hintaa 29,95e ostan kyllä jatkossa vaan näitä farkkuja eri väreissä jos vaan ovat kestävät!
 Uusia puteleita myös tullut hankittua, mutten ole testailuun asti vielä päässyt.


Ihanaa kun kevättäkin pukkaa! aamulla oli kyllä sikasika kylmä, mutta toi aurinko tekee niin hyvää! Oon muuten työharjottelussa nyt palokassa Cm hiustalossa ja oon tykännyt todenteolla olla ja asiakkaita on olut todella hyvin.


Huonekin ihan sotkussa. Mä oon oikeasti tosi siisti ihminen, mutta nyt on semmonen aika kyllä elämästä, että ei muuten ehi hirveesti siivoilla. Kumpa tietäsitte.
Tää oli nyt kyllä surkein postaus ikinä! ;D Mutta olen elossa ja kuulumiset tuli selväksi. Panostan ens kerralla..

-Jenna-

2 kommenttia:

  1. Oliko nuo ginan farkut hyvät? Etiskelen uusia housuja niin olis kiva kuulla käyttökokemuksia, että miten sitte kestävät?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä! Parhaat freddyjen jälkeen ! Istuvat sikahyvin, eivät venähdä käytössä ja ovat hyvän näköiset :)

      Poista

Pidäthän kommentit asiallisena :)
Kiitos kommentistasi <3