lauantai 9. tammikuuta 2016

Oon voimissain

Heipparallaa piiitkän breikin jälkeen. 
Tässä tauolla oon käynyt monet keskustelt itseni kanssa mitä tän blogin kanssa teen. Ja kyllä mä tän säästän ja tsemppaan tän kanssa. Tää on ollut kuitenkin jo niin kauan ja täällä on paljon muistoja. Veikkaan et toi pahin kaamosaika oli mulle jotenkin raskas ja kova ja olin tosi väsynyt ja äreäöhkö. Mutta nyt jos voi sanoa kevättä kohti mentäessä on olo parempi ja energisempi. En nyt edes tiedä mitä kaikkea kerrottavaa mulla ois vai oisko paljoakaan tältä kuluneelta ajalta. En muistaakseni mitään hirveän kummallista ole ehtinyt tekemään. Paitsi tietty 1.1.2016 tapahtunut muutto :) Vieläkin on osa tavaroista hujan hajan ja seiniltä puuttuu hyllyt, peilit ja ikkunoista puuttuu verhot. Ja muutenkin en ole sillein ehtinyt sisustaa vielä.

Edellinen asunto tosiaan kävi ahtaaksi meille kahdelle ja tavaroille, vaikka kiva se olikin. 

Mutta tämä uusi on ihanan valoisa, tilava ja ennenkaikkea sijainti on kyllä todella hyvä.
Alla olevat kuvat tosiaan toiselta päivältä, kun oltiin muutettu. Enkä ole ottanut asunnon joka kolkasta edes kuvaa, koska niin sekavaa vielä jossain määrin. Juttuja puuttuu mutta pikkuhiljaa!



Asunnossa on myös sauna, kahden istuttava mini sellainen :D



Tosiaan nyt palan halusta saada blogin taas henkiin ja höpötellä taas omaan tyyliin ja saada uutta potkua tähän hommaan! Anteeksi myös bloggaajat kelle olen usein käynyt kommentoimassa niin en ole nyt sitäkään tehnyt blogitauon aikana paljoakaan.. huonoa omatuntoa poden. Aina ei ole helppoa ja silloin täytyy keskittyä siihen mikä on tärkeintä. Ja multa saa toivoa postauksia jos tuntuu ,että haluaa jotain spesiaalia. Nyt toivotaan että tämä kipinä pysyy! :D

-Jenna-

4 kommenttia:

  1. Oi miten ihana asunto, näyttää jotenki tosi avaralta :O Hei mä oon asunu melkee puol vuotta mun kämpäs enkä oo vielkää saanu edes hankittuu mattoo ja kunno verhoja, joten ei hätää! :D

    Ja vuoden alkuu kävis esimerkiks joku muistelopostaus, lempimuistoi menneiltä vuosilta tms. (:

    VastaaPoista
  2. Kiitos, mekin kyllä tykätään tosi paljon :) tilaa on niin paljon verrattuna edelliseen. Joo veikkaan kanssa että mulla venyy verhojen hankkiminen vielä ja kaiken muunkin ostaminen kun ei ehdi!:D

    Hei kiva idea! Pitääpä ruveta muistelemaan kuvien avulla ;)

    VastaaPoista
  3. Tosi kivan näköinen asunto teillä! :) Ja sun hiukset näyttää kivalta !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon!! :)
      No kiva et ne jonkun silmään näyttää kivoille! Just oon tässä viikon tai kahden päivät manannut että näille pitäis äkkiä tehdä jotain ;D

      Poista

Pidäthän kommentit asiallisena :)
Kiitos kommentistasi <3